23 kwietnia 2014

Clara Alonso- przegląd garderoby

Clara Alonso, jak chyba większość, dba o swój wizerunek. Możemy to zobaczyć po zdjęciach, jakie aktorka udostępnia na swoich profilach. Są to zdjęcia od fryzjera lub fotki stylizacji, które dziewczyna ma na sobie. Zawsze ciekawiło mnie, skąd ona ma te ubrania, ponieważ są one śliczne. Postanowiłam przyjrzeć się temu z bliska i poznać marki, w które ubiera się Clarita :)



BNEDIKTA to pierwsza firma, jaką znalazłam. Produkuje ona buty jak i torebki. Ceny butów są powalające, wszystko przeliczyłam na polskie złotówki :)


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Na dole widzimy napis:,, Clara Alonso by Bnedikta". Oznacza to, że Clara podpisuje się pod tą marką i wydaje mi się, że ta firma ją sponsoruje. Zadaniem Clary jest po prostu reklama. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Oto zdjęcie z pobytu Clary w Rzymie. Torebka i buty, które aktorka ma na sobie to również produkty marki Bnedikta. Buty, które są na zdjęciach powyżej są ze starej kolekcji i nie mogłam sprawdzić cen. Wzięłam inne buty, podobne do tych na zdjęciu, żeby pokazać wam, ile kosztuje takie obuwie:

Tina

Darwin leopardo

Cena: 1985,00$ czyli                                            Cena: 1736,00$ czyli około 5255,39 złotych
około 6009,19 złotych              




Fashion Stylist

Zajmijmy się teraz odzieżą. Clara często wrzuca na facebooka zdjęcia stylizacji z podpisem, czy nam się podoba. Widać, że ciekawa jest naszej opini :) Firma, od której Clara ma te ubrania to Ash Mateu Styling Now.



 
Ubrania na tym zdjęciu są właśniej tej marki. W komentarzu pod zdjęciembyło napisane, że dobrane zostały specjalne kolory, aby pasowały do butów i torebki :)














Oto zdjęcie z Fashion Week w Argentynie. Spódnica została zakupiona w sklepie Zara, a buty są od Justa Osadia. Torebka Clary na tym zdjęciu to już inna marka, mianowicie Julieta Sedler Handbags.
Julieta Sedler Handbags





Kolejną stylizacją, jaką wybrałam jest ta oto piękność:

Ubrania tej firmy również dużo kosztują. Nie wiem, co Clara ma w torbach :D więc podam wam kilka przykładowych cen :)

CAMISA VALENTIA                              VESTIDO CHEMICAL
Cena: 789,00$ czyli około 2388, 54 złotych            Cena: 849,00$ czyli około 2570, 18 złotych


Mam nadzieję, że przybliżyłam wam trochę garderobę Clary Alonso :) Co myślicie o ubraniach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…