20 marca 2014

Universo Deluxe Edition RECENZJA

Jak obiecałam ostatnio, postanowiłam zrobić dla Was recenzję Universo Deluxe Edition Lodovici Comello. Czekałam przez ponad miesiąc aż kurier zapuka do mych drzwi i przyniesie mi najbardziej pożądany album jaki kiedykolwiek chciałam :) I w końcu dzisiaj dostałam w swoje ręce Universo! Gdy przyszła paczka byłam w szkole, dlatego otworzył ją mój tata, na którego jestem zła, bo przecież otwieranie daje największą frajdę! :D Ale do rzeczy :)
Paczuszka jak każda inna z Empiku :) choć w środku kryje się skarb... (adres zamalowałam :)


I...Ta Dam! Biała? Zamówiłam limonkową, ale dużo to to nie zmienia :) Myślę, że po prostu takie mieli w magazynie.
Kliknij "czytaj dalej" :)




Pierwsze wrażenie oczywiście świetne, opakowanie nie zniszczone, pachnie "nowością" :)





W prawym górnym rogu widnieje naklejka informująca o tym, że płyta zawiera dodatki specjalne, dlatego jest to wersja Deluxe.
Jest napisane o Backstage'u, wywiadach oraz video klipie singla Universo. Zaciekawiło mnie bardzo co znajduje się pod spodem a mianowicie "32 STRONNA KSIĄŻECZKA Z WYBRANYMI ZDJĘCIAMI OD FANÓW" nie miałam pojęcia, że coś takiego będzie dlatego czym prędzej odpakowałam płytę :)



Po odpakowaniu otworzyłam album i moim oczom ukazało się śliczne zdjęcie Lodo :) 


Tak jak przypuszczałam znajdują się tu dwa krążki, jedna płyta CD z piosenkami i druga DVD z dodatkami.




I pora na książeczkę, która schowała się po lewej stronie w okładce.



Broszurka zawiera spisane teksty wszystkich dziesięciu piosenek.





A na końcu... zdjęcia, rysunki i wyznania od fanów! Jak miło :)
(nie zamieszczałam każdego, strona po stronie żeby nie zdradzić Wam wszystkiego :)



No i wreszcie podziękowania...
Jeśli chcecie mogę je Wam przetłumaczyć, piszcie w komentarzach :)


A więc moim zdaniem na pewno warto kupić "Universo" zwłaszcza wersję Deluxe, jeśli jesteś fanem Lodovici albo chociaż V-lover gwarantuję, że spodoba ci się to cacuszko :) Na końcu chciałabym poruszyć kwestię kwoty, którą musiałam wydać. Album razem z przesyłką kurierską kosztował mnie 75 złotych. Jest to co prawda nie mała ilość pieniędzy, ale zapewniam, że to co innego niż słuchanie piosenek w Internecie :) O wiele milej jest mieć u siebie na półce owoc pracy naszej kochanej Lodo :) Zawsze też możecie zaoszczędzić i kupić normalną wersję w jednym z salonów. 

Jeśli macie jakieś pytania, chcielibyście zobaczyć więcej, piszcie w komentarzach! Jeśli chcecie mogę zrecenzować również dodatek DVD! (którego jeszcze nie zdążyłam obejrzeć) Wszystko dla Was :)












2 komentarze:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…