18 marca 2014

Nowy post Lodovici

Barcelona Moją Miłością




Dzień dobry drodzy przyjaciele słuchacze, i jak zawsze mówię: Cieszę się! (Ach, nie ... To nie, to nie ja)
Ciągle jestem w pełnej ruchu, kolorów, starożytnej, jeszcze awangardowej, kapryśnej Barcelonie! Ostatnio byłam podczas en Vivo Violetty i kręcenia mojego nowego klipu do Otro Dia Mas. Aaaaaah tak przy okazji: naprawdę chciałabym wiedzieć, co o nim myślicie! Podoba wam sięMam zamiar zrobić coś szalonego, ale nie jest to moje ... To jest obiektywnie najfajniejszy film w historii filmu P Jestem trochę jak amorek (powiedziałabym, że jest to teraz nieuniknione) z ptasim herbem i Polaroidem kochającym kolory. Spacerując po  Barcelonie spotkałam parę młodych, zakochanych osób, które w końcu po tak długim czasie rozłąki się spotkały ! W skrócie, faktem jest, że śledziłam ich daleko i długo (biedactwa ...Gdyby tak było wpadłabym w szał!) i robiłam zdjęcia, a następnie pozostawiałam je wszędzie, aby pogodzić ich po tej ciężkiej kłótni... Hehehe! 

Jestem bardzo dumny z mojej roli jako amorek! Zawsze byłem dobra, w rozwiązywaniu konfliktów. Uwielbiam to, że ludzie się kochają, kocham ludzi i kocham kochać we wszystkich przejawach i aspektach. 
Ostatecznie jest to jedyna rzecz, która może zagwarantować bezpieczeństwo, nawet jeśli wszystkie inne rzeczy nie są tak bardzo w porządku. Jest to jedyna rzecz w życiu człowieka, której nie może nigdy zabraknąć. Jest takim uczuciem, że porusza się po morzach i górach, co sprawia, że podejmowanie decyzji, których nigdy by się nie podjęło, które sprawia, że budzisz się z uśmiechem, sprawia, że można mazać krzywe serca na krawędziach zeszytów i męczy cię, jeśli, nagle zniknie. Jest to siła, która nie boi się koloru skóry, języka, religii lub wyglądu. 
Jesteś zakochany? Powiedz to cioci Lodo, który chce o tym wiedzieć,
miłością do Was, 
L. <3;)

 20140314-201830.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…