21 marca 2014

Czat i ask

Jak sami na pewno już zauważyliście, założyłam blogowy czat.
Każdy z was będzie mógł rozmawiać z innymi Vilovers za pomocą naszego bloga. Będziecie mogli dzielić się informacjami, dyskutować czy zadawać pytania i co tylko chcecie :)
Jeśli chodzi o blogowy ask, to rozwija się on bardzo dobrze :) Chciałam was tylko poinformować,
że teraz będziecie mogli zadawać nam pytania na ikonce po prawej stronie. Stara ikonka przenosiła pytania do starego, nieprzydatnego i niedziałającego aska.
Alex. Rosen :)


5 komentarzy:

  1. Hej poszukuje ,,pracy" ale nie mam pojęcia gdzie mogę chodź by na próbę zostać czyjaś pomocą to moje marzenie dodawać posty i czuć tą satysfakcje
    jeśli ktoś by chciał ze mną się skontaktować to oto mój email catdyzio@gmail.com
    mam wiele pomysłów jeden z nich to recenzja czego nie powiem pewnie zapytacie czemu nie stworze własnego bloga ? wiele razy próbowałam zakładałam pisałam ale to nie to samo chce po prostu pomagać i mieć tą radość że pomagam jeśli jakiś blog chce bym byłą tą pomocą to bardzo ale to bardzo pragnę by napisał do mnie byłabym bardzoooo szczęśliwa :)

    Pozdrawiam Wszystkich Fanów Violetty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My organizujemy nabór!jak ktos chce do nas dołączyć zapraszam violetta1234.blogspot.com

      Usuń
    2. Przecierz jesteś na moim blogu adminką ! Jeśli do nich dołączysz to nie będziesz już u mnie !

      Usuń
  2. Ej w czoraj były urodziniki tini a wy nic nie napisałyście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczęłam, ale była straszna wichura i odcięło mnie od internetu. Clari Stas wyjechała na weekend, a Partycja po prostu ma bardzo napiety grafik...

      Usuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…