7 marca 2014

Blogi Polecane !!

Ponieważ dzisiaj jest jeden z tych dni w których obsada Violetty daje mało interesujące rzeczy postanowiłam zająć się listą polecanych blogów Vilovers Polska. Przejrzałam wasze blogi, a teraz czas na moją opinię o nich. Zapraszam...






Dobra, skoro weszliście w tego posta to znaczy, że jesteście ciekawi, ale na początku trochę po zanudzam czyli... dostałam 7 zgłoszeń i postanowiłam je ocenić, napisać recenzję oraz dodać coś od siebie. A teraz przejdźmy do tej milszej części.

Na pierwszym miejscu postanowiłam postawić blog o adresie  http://wordvioletta.blogspot.com/i nazywa się...
World Violetta

Już gdy pierwszy raz weszłam na niego ukazał się przyjemny dla oka szablon i wizerunki naszych ulubionych postaci oraz logo Violetty. Gdy zeszłam kursorem do dołu, kolejną rzeczą która mnie powaliła była ta czcionka wymyślna i te śliczne (może dla niektórych przesłodzone) różowe tło. Postanowiłam dać temu blogowi pierwsze miejsce ponieważ bardzo spodobał mi się szablon i sposób w jakim są tam pisane posty do tego kocham te piosenki które tam lecą.
Zapraszam na tego bloga, ponieważ naprawdę warto. 



Drugie miejsce według mnie należy dla bloga o adresie http://violetta3127.pinger.pl/  czyli bloga o nazwie...

Violetta Disney Channel
Tak jak blog z pierwszego miejsca ma on miły dla oka szablon, jednak już bardziej w stylu Violetty z 2 sezonu czyli dominuje tam fiolet. Posty pisane są poprawną polszczyzną że tak się wyrażę i nikt za bardzo się tam nie rozpisuje. Grafika także jest bardzo fajna. Oprócz tego posty dotyczą wielu nowości ze świata gwiazd Violetty i są pisane regularnie, wraz z pojawieniem się nowości. Serdecznie zapraszam na bloga, ponieważ z niego możecie dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy.


Trzecim blogiem w mojej liście jest blog o adresie  http://violetta2tv.blogspot.com/  czyli pod nazwą...

V - lovers Polska
Tutaj dla odmiany są nie tylko ciekawostki, ale także zabawy typu które zdjęcie lepsze itp. itd. ale oprócz tego znajdziecie na nim również wywiady oraz ciekawostki z tego dobrze znanego nam świata Vilovers. Mówiąc szczerze jedną z rzeczy która najbardziej mi się w nim podobała były różne dodatki do szablonu typu serduszko dyndające po prawej stronie ekranu. Blog ten jest dobry szczególnie dla tych którzy nie lubią zbytnio czytać, za to lubią pograć w różne zabawy.


No i teraz schodzimy z  podium. Co do tamtych blogów byłam pewna, że znajdą się w czołówce, lecz teraz nie wiem jak to mam ustawić, bo te moim zdaniem też są bardzo interesujące i nie chcę nikogo zaniedbać, ale dobra... spróbuję ocenić zgodnie z sumieniem.

Czwarte miejsce zajmuje blog o adresie  http://leonetta-forever-loveeee.blogspot.com/  czyli...

Chodźmy i zmieńmy ten świat razem - Leonetta 
Blog ten mnie bardzo zaintrygował. Są na nim bardzo fajne opowiadania, chociaż trochę... a zresztą nie będę taka wredna, po prostu opowiadania bardzo mi się podobają mimo kilku niedociągnięć, jednak blog ciągle się rozwija, a wraz z nim jego autorka i jestem pewna, że ta dziewczyna ma wielki talent do pisania opowiadań. Jedynie co mnie zdziwiło to to, że jest na blogu strasznie ciemno to znacz tło czarne z jakąś kratką z tyłu i tytuł bloga jest biały, jednak jak pisałam to nowy blog, chociaż... jeżeli się wczujesz w opowiadania to poczujesz ten klimat i te czarne tło moim zdaniem nawet coś daje, taki tajemniczy klimat.



Ok, to były cztery pozycje, jeszcze trzy, jednak jedna to stronka na fb, której nie wezmę pod uwagę, jednak dodam do niej link https://www.facebook.com/ViolettaStoessellove?ref=hl

No więc zostają dwa blogi, jednak nie mogłam wybrać który z nich będzie miał piąte miejsce więc daję im...
Ex aequo. Przepraszam, że nie wybrałam, jednak nie wiedziałam co napisać. Adresy tych blogów to http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/     oraz   http://agata177.pinger.pl/  \
A noszą one nazwy:

leonetta nowa historia
i
Miłość, Muzyka, Pasja...

A teraz już piszę dlaczego nie potrafiłam wybrać, więc... oba blogi mają interesującą szatę graficzną, jednak w żadnym z nich nie dominuje kolor różowy (chociaż może trochę w tym pierwszym?). Tematyką się różnią, ponieważ na Miłość, Muzyka [...] znajdują się ciekawostki z serialu na na leonetta [...] opowiadania oraz gry i zabawy. Nie wiem czemu dokładnie są Ex aequo. Chyba wydaje mi się to najsprawiedliwsze.  Po prostu są one dla mnie inne, a za razem uderzająco podobne.


Mam nadzieję, że moja ocena wydaje wam się sprawiedliwa i podkreślam oceniałam blogi według własnego uznania więc możliwe że nasze opinie będą się różniły, a teraz przyznajcie się kto przeczytał całość, a kto tylko to pogrubioną czcionką ?? :) 

PS. Piszcie dalej adresy swoich blogów, a będę robiła tyle list na ile wystarczy blogów :) 


2 komentarze:

  1. http://todo-vuelve-a-comenzar.blogspot.com/ <33333333

    OdpowiedzUsuń
  2. marcesca-forever-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…