7 marca 2014

Akcja - Urodzinki [Przypomnienie]

Zbliżają się urodziny dwóch wybitnych gwiazd Violetty. Jedną z nich jest aktorka grająca tytułową postać czyli Martina Stoessel, a drugą aktorka nie mająca może tak ważnej roli za to bardzo uwielbiana w świecie V - Lovers czyli Alba Rico. Z tej okazji postanowiliśmy zorganizować akcję. Zacznijmy od Tinity która obchodzi swoje święto 21 marca...

Do 8 marca macie czas żeby wysłać na mojego maila zdjęcia, filmiki itp. z życzeniami urodzinowymi dla Martiny. Macie wolną rękę co do wyglądu zdjęcia czy filmiku. Możecie być na nim wy z kartką z życzeniami albo składający życzenia w filmiku lub może być sama kartka, może być coś napisane na śniegu. Po prostu wykażcie się kreatywnością.



(Nieaktualne co do Alby... )
Co do Alby to musimy bardziej się pośpieszyć. Kochana, serialowa Naty obchodzi urodziny 26 lutego. Zdjęcia możecie wysyłać do 15.02.14 r. ( a najlepiej proszę jeszcze szybciej ) Wszystko jest na tych samych zasadach co u Tini. Macie pokazać się z jak najlepszej strony. Może to być filmik lub zdjęcie i oczywiście wykażcie swoją kreatywność.

Zdjęcia wysyłajcie na mój e - mail : pnadziak@gmail.com
W wiadomości napiszcie tylko czy to dla Tinity czy Alby.

Mam nadzieję że napłynie dużo zdjęć i filmików.
Pamiętajcie v - Lovers mamy szansę pokazać Polskę z jak najlepszej strony więc nie marnujmy takiej szansy.

14 komentarzy:

  1. A mogę ci dać to u taj to zdjęcie i może to być kolaż ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno wyślę do Alby!:)
    Chcę jej złożyć życzenia w tak ważnym dniu!;p
    No, bo ja też mam urodziny 26 lutego!*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć , bardzo spodobał mi się twój pomysł . Mogła bym również zastosować go na mojej grupie na " Nk.pl " ? Jeżeli pozwolisz to oczywiście powiem z kąt ten pomysł i dam link twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :D A mogłabym dostać linka do tej grupy?? :)

      Usuń
  4. Na pewno wyśle oby dwóm
    Tylko mogę te zdjęcie wysłać na waszego aska ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wolałabym żebyś wysłała na mój gmail lub w komentarzu tego posta, ponieważ ja nie zajmuję się askiem... No, ale wysyłaj gdzie chcesz, aby dotarło do nas :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=mj46ec&s=8#.Uu_kgT15M7I DLa Tini

      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=nlx3ia&s=8#.Uu_kUD15M7I Dla Alby
      Tak może być ??

      Usuń
  5. A można Wysłać 2 zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…