19 lutego 2014

Nowości od Lodovici

Jak wiecie, Lodovica pracuje nad nowym teledyskiem do piosenki,, Otro Dia Mas". Dzisiaj Francesca wybrała się do Barcelony, gdzie rozpoczęło się nagrywanie nowego klipu:

  1. Manana a Barcelona!!!!🌸Se viene mi nuevo clip! 🎬🎥😉
,, Jutro do Barcelony!!!! To jest mój nowy klip"

 Widać, że Lodovica jest bardzo podekscytowana nowym teledyskiem :) My zresztą też :D Lodo traktuje to jako swoją pracę, ale również jako po prostu dobrą zabawę :)

  1. Hola Barcelona!!! Nos vamos a divertir! 😝
 ,, Cześć Barcelona!!! Idziemy się bawić!"


,, Idę spać! Jutro będzie wielki dzień!! # OtroDiaMasClip#LodowBarcelonie#Emocje#Nie ma spania :P"


    1. ☀Yaaaaa estoy lista para grabar mi nuevo clip!!Solo les digo que mis manos tendràn una parte fuuundamental😉
 ,, Juuuuuż jestem gotowa do nagrywania mojego nowego klipu!! Tylko wam powiem, że moje dłonie będą częścią fuuuundamentalną!"

Co to może oznaczać? Wiemy, że Otro dia Mas to piosenka o miłości.
 Lodovica udostępniła również zdjęcia z dzisiejszej pracy :)

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…