20 lutego 2014

Dziękujemy...

Przykro mi z powodu odejścia Oli (Aleks Sandra). Chciałabym jej tylko przekazać, że smutno będzie bez niej i że ja oraz Ola (Alex W.)  postaramy najlepiej jak tylko umiemy prowadzić tego bloga. Mam nadzieję że spełnimy wasze oczekiwania. Ja prawdę mówiąc inspirowałam się tym blogiem gdy zakładałam własnego i to bardzo fajnie jest być częścią niego. Nie wiem co jeszcze powiedzieć, bo po prostu brak mi słów, ale jak ujęły przede mną dziewczyny "Wszystko się kiedyś kończy" jednak ja dodam także Że koniec jest za razem początkiem.
Dziękujemy Olu za tego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…