12 sierpnia 2013

Pamiętnik Violetty + ask.fm




Jak wiecie Violetta nie tylko dzieli swoje sekrety z przyjaciółmi. Utrwala je również zapisując je w swoim pamiętniku. Z pewnością każda fanka serialu chciałaby go posiadać. Nie czarujmy się jednak. 



Orginalny pamiętnik  Violetty z Argentyny  kosztuje na allegro aż 250 złotych. Moim zdaniem to bardzo drogo jak na taką zwyczajną rzecz. 
Nie martwcie się jednak w Polsce dostępny jest także sekretnik. Jest on bardzo podobny do pamiętnika i w przeciwieństwie do niego kosztuje około 20,30 złotych.
Poszperałam trochę na internecie i znalazłam takie oto zdjęcia :











A to jeden z wpisów naszej Violetty do pamiętnika. 
Specjalnie dla was przetłumaczyłam go z języka hiszpańskiego...
 Po polsku brzmi on mniej więcej tak :
                               
 " I znowu się budzę. W moim świecie będą
  Nie zatrzymam się. Ani na sekundę, moim celem jest
  dziś...
 
   Nic nie może się zdarzyć.
    Uwolnię. Wszystko co czuję. Wszytko Wszystko.
    Nic nie może się zdarzyć. Uwolnię
    Wszystko co mam. Nic nie powstrzyma mnie"









Uwaga !!!
Zapraszam na naszego ask.fm
http://ask.fm/OfficalVilovers 
Zadawajcie nam pytania o serialu
a my z pewnością odpowiemy 


2 komentarze:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…