12 sierpnia 2013

Ciekawostki 2cz. Violetty2

Postanowiłam,że przygotuję coś specjalnego,skoro to mój pierwszy post na tym blogu. Co prawda założycielka już wcześniej wysłała mi zaproszenie do współpracy,ale miałam małe urwanie głowy,więc mam nadzieje,że uda mi się to nadrobić. :)






#W 48 odcinku podczas przyjęcia urodzinowego Leona, podejdzie do VIoletty ,powie: Kocham Cię i pocałuje ją przy wszystkich, w tym też przy Larze i Diego
#Ludmiła zakocha się w Diego i będzie o Niego zazdrosna.
#Lara będzie robiła wszystko,aby rozdzielić Leonette.
#Leon będzie próbował zapomnieć o Violetcie,jednak bez skutku.
#Federico zakocha się w Fran,jednak nadal będzie czuł coś do Violetty.
#Leon i Violetta podczas kolejnego Show zaśpiewają 'nuestro Camino'
#Leon pisze dla Violetty piosenke.


#Leon jest zazdrosny o to,że Diego całował Violette. Postanawia pocałować ją, podczas show gdy będą śpiewali "Nuestro Camino"
#W finale są takie pary jak: Leonetta,Diemila,Naxi,Marcessca
#VIoletta zrywa z Diego.

5 komentarzy:

  1. Tego o pocałunku Leonetty podczas urodzin Leona i podczas show nie wiedziała:) Ale dzięki Tobie już wiem:* Czekam na dalsze posty, wierzę że będą ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ale nie naxi!
    Ale z tego co wiem to Ludmiła ma być z jakimś nowym a nie z diego

    OdpowiedzUsuń
  3. Super<3
    Nie mogę się doczekać 19 sierpnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się bałam, że Leonetta przepadnie w 2 sezonie ;) A jednak i tak będą razem :) Miłość jest piękna! Chyba się poryczę.... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. w finale 2 sezonu Violetta i Leon pocałują się przy wszystkich za studia





    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…