25 lipca 2013

Z opóźnieniem: magazyn Violetta - prosto z ekranu!

Odkryj wszystkie tajemnice Violetty! 
Wyjątkowy magazyn dla romantyczek, wielbicielek serialu „Violetta” oraz gorącej Argentyny już wkrótce! A w nim najciekawsze informacje o bohaterach serialu, testy, plakaty i ciekawostki z planu. Violetta jest pełną energii dziewczyną, ale żyje w samotności, pod kloszem nadopiekuńczego ojca. Odziedziczyła po mamie wyjątkowy głos. Po powrocie do Buenos Aires Violetta zaczyna uczęszczać na lekcje gry na pianinie w prestiżowej szkole muzycznej Studio 21. Odkrywa tam zupełnie nowy świat, a w nim swój talent, rodzinną tajemnicę i… miłość! Serial trzyma w napięciu do ostatniej sekundy!
Prosto z Ekranu nr 1/2013
W numerze:
Wróżby spod długopisu
Narysuj serce i sprawdź, czy to ten JEDYNY!
Kalendarz szkolny
Aż 10 plakatów XXXL
Liczba stron: 36 Cena: 9,99 PLN
W kioskach od 22 lipca!

ze strony: EGMONT Polska

6 komentarzy:

  1. Na jednej stronie (A nie powiem jakiej)
    Czytałam, że można kupić ten magazyn w Realu!
    Niestety u mnie w mieście nie ma Realu:-( Ale wynika na to, że w kioskach też można kupić! Ciekawe czy można kupić w empiku? Muszę to sprawdzić:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj widziałam w moim empiku i kiosku więc u ciebie też powina być

      Usuń
    2. U mnie do tej pory nie ma a jest juz 11.08

      Usuń
  2. Kiedy następny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem dokładnie, ale podobno ma wychodzić co miesiąc. Jakby co będę pisać :)

      Usuń
  3. Ja mam ale tam są same plakaty...

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…