25 lipca 2013

nuty: Juntos Somos Mas i Junto A Ti


źródło: letsworldthemusic.blogspot

19 komentarzy:

  1. Ale super!
    Dzięki! Ja tam się na nutach znam, ale wysłuchać ich nie umiem*_*
    A mi się one do cymbałek przydają:-D
    Pozdrawiam!

    Julia K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej Super Że ty masz te nuty czy mogła byś jeszcze znaleźć do Hoy somos mas , tienes todo i en mi mundo była bym ci bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze do destinady a Brillar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dodasz jeszcze en mi Mundo ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Plis do "Podemos" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj jeszcze pare

    OdpowiedzUsuń
  7. Pliss Podemos, Si Es Por Amor i Hoy Somos Mas!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj do voy por ti oki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci dziękuje szukałam tego i szukałam

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś wielka ,ale więcej utworów plis ok

    OdpowiedzUsuń
  11. szukam i szukam a tu jest

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jest asz tak fajne ale oki

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej to ja ta z zapytaj.Ja prosilam na organy ale ok. powiem ci ze fantastyczny ten blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super! dzięki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie możesz napisać? BO ja się dopiero uczę i .... Trochę mi trudno... Ale jak możesz to wyślij mi linka na facebooka Marysia Tasak :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie je pobrać?

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…