19 czerwca 2016

(Recenzja) "Moje nowe życie"



Dziś przychodzę do was z recenzją najnowszej książki "Moje nowe życie" opartej na filmie "Tini nowe życie Violetty", której premiera miała miejsce 13 czerwca. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak wygląda i gdzie możecie ją zakupić to zapraszam do rozwinięcia posta ;)

  • Oprawa MIĘKKA
  • Liczba stron 192 
  • Data wydania 13-06-2016
 Violetta została znaną gwiazdą, ale popularność i bycie w centrum uwagi nie są dla niej łatwe. Plany koncertowe i napięty harmonogram niemal uniemożliwiają spotkania z Leonem, a jeszcze krąży o nim ta niewiarygodna plotka… W Violettcie rodzą się wątpliwości. Nie jest już pewna tego, co do tej pory było oczywiste. Próbując na nowo odnaleźć swoje miejsce na ziemi, jedzie na Sycylię do domu Isabelli, przyjaciółki rodziny, która wspiera młode talenty. Tam, wśród łagodnych wzgórz i cudownych gajów cytrynowych, wsłuchuje się w siebie i wreszcie poznaje… Tini!




Zacznijmy od okładki, do której, szczerze mówiąc, się nie przyłożyli. Do gotowego zdjęcia dodali jedynie tytuł książki, ale nie ocenia się książki po okładce. Mamy tutaj oczywiście główną bohaterkę, a za nią jej zdjęcie. Rzuca się w oczy kolor różowy, lecz lekka szarość dobrze komponuje się z resztą. Nie ma tutaj zbyt dużego przepychu, i to jest plus. Z tyłu znajduje się opis. Przeważa tam szarość, lecz różowy napis uzupełnia tę pustkę. Po otwarciu, po prawej stronie widnieje tytuł książki "Moje nowe życie", oczywiście w kolorze różowym tak jak na okładce.


Z początku myślałam, iż będzie to książka raczej do poczytania, tak jak te z Violetty opisujące sezony, ale się myliłam. Książka ma przepiękną szatę graficzną, a każda strona przyciąga uwagę i sprawia, że chcemy czytać dalej. W środku znajdują się dobrej jakości zdjęcia, jest to dużym plusem, z racji tego, iż co chwile mamy zdjęcie tego, co opisuje Violetta - Tini. 


Książka ma 9 rozdziałów, plus posiada epilog. Każdy rozdział rozpoczyna się zdjęciem i tytułem u góry. Tekst jest w dosyć dużej czcionce, tak, aby każdy mógł ją spokojnie przeczytać. Jestem bardzo zadowolona z tej książki. Po raz kolejny egmont udowodnił, że ich książki są bardzo dobrze wykonane i warte swojej ceny. Jeżeli jesteśmy już w temacie ceny, to ja swoją kupiłam za 27,99 zł na allegro plus koszty przesyłki, więc wyszło na to samo, gdybym zamówiłam na stronie Egmont za 31,49 zł. Książka dostępna jest już od 13 czerwca tutaj. Niedługo powinna się ona pojawić w empiku, lecz nie jestem pewna tej wiadomości, bo zazwyczaj była ona dostępna w dniu premiery.


Jestem bardzo zadowolona z tej książki i z ręką na sercu mogę ją wam polecić. Niedługo na moim kanale you tube (tutaj) pojawi się recenzja. Zachęcam was do zakupu książki i obejrzenia filmu, którego premiera już 1 lipca w kinach!

Jak wam się podoba książka? Macie zamiar ją kupić? Wybieracie się do kina na premierę?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…