22 lutego 2016

Panna Molfese zaskakuje coraz bardziej...

Witajcie kochani! Dziś przychodzę do was z postem, który mam nadzieję wam się spodoba. Jak wszyscy dobrze wiemy, znana z roli Camilli w bijącym rekordy serialu Disney Channel "Violetta" posiada kanał na FansWorld, gdzie wcześniej prowadziła mini-bloga. 
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej zapraszam do rozwinięcia posta! 


Teraz, urocza Argentynka założyła swojego własnego bloga. Co za tym idzie? Nowy blog to całkiem nowa strona internetowa, nowy adres to: candemolfese.com.ar.
Na blogu Panny Molfese, znajdziemy różnego rodzaju posty. W jednym opisała swój JUŻ TRZECI pobyt w naszej ojczyźnie!
Znajdziemy też posty o tym jak spędziła walentynki z swoim chłopakiem Ruggero, o tym jak według niej wyglądały gwiazdy na rozdaniu Grammy, czy też o różnego rodzaju szminkach, błyszczykach czyli coś dla dziewczyn które uwielbiają makijaż Cande.
Mam nadzieję że postów o makijażu czy z przepisami będzie coraz więcej, bo ten pierwszy już wypróbowałam i było cudowne :) Tylko ciężko było znaleźć składniki ale trochę pozmieniałam i wszystko było dobrze! 



Bardzo się cieszę że Candelaria założyła bloga, mam nadzieję że nie skończy go pisać :) 

Piszcie swoje opinie w komentarzu :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…