14 lutego 2016

Dziś jest ten dzień, dzień, w którym wszystko się zaczęło...



Ten post będzie trochę inny niż zazwyczaj, bo dziś jest bardzo ważny dzień, dzień, w którym moje życie zmieniło się o 180 stopni. Czytaj dalej!

Trzy lata temu zasiedliśmy przed telewizorami, aby obejrzeć pierwszy odcinek Violetty, byliśmy ciekawi tego co zobaczymy, nie wiedzieliśmy czego możemy się spodziewać. 14 luty, niezapomniany dzień dla wszystkich V-lovers. Nie był to 16 czy 18 luty, iż większość z was tak myśli.
Nie wiedzieliśmy, że wszystko się tak potoczy, że dziś ulecą łzy z naszych oczu, że tak bardzo będziemy tęsknić za każdą sekundą, jaką przeżyliśmy oglądając Violettę. Nie żałuje ani chwili, bo mogłam przeżyć tą historię razem z wami.




To już 3 lata? Wow, szybko zleciało, prawda? Nie umiem wyrazić słowami tego co czuję, bo tylko prawdziwi V-lovers mogą to zrozumieć, i to czują. Nie spodziewałam się, że dzięki temu serialowy spotka mnie tyle wspaniałych rzeczy! Dzięki Violettcie poznałam moją przyjaciółkę, która zawsze mnie wysłucha, a także wiele wspaniałych osób, z którymi mam kontakt do dzisiaj. Zrozumiałam co to miłość do idola. Odkryłam co tak naprawdę jest dla mnie ważne w życiu. Jeszcze raz DZIĘKUJE


Właśnie dzięki Violettcie dołączyłam do tego bloga, i teraz jestem tu z wami. Tyle wspomnień, myśli, kiedy dostałam bilet na koncert, potem długo wyczekiwałam, aż w końcu nadszedł ten dzień, kiedy mogłam zobaczyć moich idoli, zaśpiewać z nim, usłyszeć ich głosy. Nie zamieniłabym tych 3 lat na nic innego, to były najpiękniejsze lata mojego życia. Dziękuje obsadzie, że mogłam być częścią tego wszystkiego, przeżywać każdy odcinek serialu, bo gdyby nie oni nie było mnie tu teraz.


"Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego" - racja, Violetta to etap życia, który musiał się kiedyś skończyć, ale zaczyna się nowy, aktorzy dorośli, stali się dojrzalsi, każdy idzie w swoją stronę, lecz ich przyjaźń przetrwa wszystko. Będę ich wspierać na nowej drodze, mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się wszyscy razem. Już niedługo będziemy mogli zobaczyć efekty ich pracy nad nowymi projektami. Jeszcze raz dziękuje wszystkim! HASTA SIEMPRE VIOLETTA.


Na twitterze możecie dodawać zdjęcia związane z Violettą, wasze ulubione cytaty, może spotkaliście kogoś z obsady? Dodajcie zdjęcie! Pamiętajcie o dodaniu hasztagu #TresAñosDePrimeroEpisodioViolettaEnPolonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…