4 stycznia 2016

Youtubowy Świat Violetty: Wywiad z Julią Ermakovą

Projekt, który realizuję na blogu, czyli" Youtubowy Świat Violetty" na pewno jest wam już doskonale znany. Pojawiły się ostatnio dwa wywiady, z dwiema świetnymi piosenkarkami. Cały czas staram się nawiązać kontakt z innymi osobami, jednak jest to dość trudne. Lecz, mam dla was nowinkę. Drogą mailową udało mi się przeprowadzić wywiad ze wspaniałą, młodą Julką, która śpiewa rewelacyjnie. Zapraszam do czytania!


Wywiad jest przeprowadzony po angielsku.
 Pod oryginalnym tekstem znajdziecie tłumaczenie na j. polski :)
A= Alex
J= Julia

Hey Julia! I’m Alex and I’m a editor of the ViloversPolska blog. I want to talk with you about your videos on Youtube.  Are you agree?
J. Yes.

A. How long are you sing?
J. I never studied singing professionally, I'm self-taught. I think I started to sing in 9-10 years.

A. How have started your adventure with Youtube?
J. I've always wanted to do this! I was very inspired by Martina Stoessel. She made me believe in the dream! By the way, on April 12, three days later, my channel on YouTube will be one year old! I'm so excited!

A. Do you know somebody from Poland?
J. I know a little about Sylvia Lipka! (twitter.com/SylwiaLipka) She is a very cute girl and she has a great voice! Have you seen her videos on YouTube? She sings wonderfully.



A. What is your favorite singer?
J. My idols - Martina Stoessel and Selena Gomez! They sing amazing, I love them so much!

A. Do you learn in music school or take lessons of singing?
J. No. But I would like to go to a music studio in the next year, it would be great. I really want to learn to sing and become a professional in this.

A. In the future, will you want sing on a „ huge stage” or record your album?
J .I don't know .. But I would like to write my own songs and share the music with everyone!



A. In your repertoire are many songs from” Violetta”. Why did you choose this series?
J. Violetta - series for young people. I am 15 years old and I understand all the songs and all the experiences of the characters of the series.

A. Have you got your favorite actor in” Violetta” which stole your heart his voice?
J. I like all the actors, but Lodovica and Martina are my favorites. Their voices are superb.

A. And one more thing, because I must ask you: Which boy of” Violetta”( Leon, Diego, Federico….) is your favorite and why?
J . Diego, ahah. I liked his boldness in the second season and his look. Oh my gosh, he is beautiful!

A. Thank you very much for interview. I’m so happy than you answered for all my questions. It was nice to meet you. Thanks once again.



Wywiad po polsku

Cześć Julia! Mam na imię Alex i jestem redaktorką bloga ViloversPolska. Chciałam porozmawiać z tobą o twoich filmach na Youtube'ie. Zgadzasz się?
J. Tak.

A. Jak długo śpiewasz?
J. Nigdy nie uczyłam się śpiewać profesjonalnie, jestem samoukiem. Myślę, ze zaczęłam śpiewać w wieku 9-10 lat.

A. Jak zaczęła się twoja przygoda z Youtube?
J. Zawsze chciałam to robić! Byłam bardzo zainspirowana Martina Stoessel. Ona pomogła mi uwierzyć w marzenia! Wkrótce, 12 kwietnia( wywiad z zeszłego roku), za trzy dni, mój kanał na Youtubie będzie miał rok! Jestem taka podekscytowana!

A. Znasz kogoś z Polski?
J. Wiem trochę o Sylwii Lipce!(twitter.com/SylwiaLipka) Ona jest bardzo urocza dziewczyna i ma świetny głos! Widziałaś jej nagrania na youtubie? Ona śpiewa cudownie.




A. Kto jest twoim ulubionym wokalistą?
J. Moi idole - Martina Stoessel i Selena Gomez! One śpiewają niesamowicie, bardzo je kocham!

A. Czy uczysz się w szkole muzycznej lub bierzesz lekcje śpiewu?
J. Nie. Ale chciałabym iść do studio muzycznego w przyszłym roku, byłoby świetnie. Bardzo chce się uczyć śpiewać i stać się 
profesjonalistką w tym. 

A. W przyszłości, chciałabyś śpiewać na" dużej scenie lub nagrać swój 
album?
J . Nie wiem... Ale chciałabym napisać swoje własne piosenki i podzielić się muzyka z każdym!



A. W twoim repertuarze jest wiele piosenek z" Violetty". Dlaczego wybrałaś właśnie ten serial?
J. Violetta - serial dla młodych ludzi. Mam 15 lat i rozumiem wszystkie piosenki i wszystkie przeżycia bohaterów z serialu.

A. Masz swojego ulubionego aktora z" Violetty", który skradł twoje serce swoim głosem?
J. Lubie wszystkich aktorów, ale Lodovica i Martina są moimi ulubienicami. Ich głosy są super!

A. I jeszcze jedna rzecz, ponieważ muszę cię o to zapytać: Który chłopak z "Violetty"( Leon, Diego, Federico.....) jest twoim ulubieńcem i dlaczego?
J . Diego, ahah. Lubiłam jego odwagę w drugim sezonie i jego look. O mój Boże, on jest piękny! 

A. Dziękuję ci bardzo za wywiad. Jestem taka szczęśliwa, że odpowiedziałaś na wszystkie moje pytania. Miło było mi się poznać. Dziękuję ci jeszcze raz.



Mam nadzieję, że udało wam się poznać trochę Julię. Możliwe, że nawet ktoś z was ją kiedyś słyszał. Zapraszam do odwiedzenia jej konta na youtubie: Julia Ermakova Poniżej znajdziecie kilka nagrań z Violetty w wykonaniu kochanej Julii!







Jak podoba wam się wywiad?
 A jak cały projekt" Youtubowy Świat Violetty"? 

Macie jakieś pytania? Śmiało! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…