6 sierpnia 2015

Hola Todos!

Witajcie moi drodzy po bardzo długiej przerwie. Mam dla Was kilka dość ważnych informacji. Mianowicie, byłam na wyjeździe, przez co udało mi się dodać tylko dwa posty na bloga. Zauważyłam, ze nic nie działo się na nim od dłuższego czasu. Dlatego tez wracam do solidnej pracy. Mam wiele informacji do przekazania, wiele pomysłów i nowa energie. Jutro podam wyniki naboru, który odbył się na blogu 3 tygodnie temu. Z góry przepraszam za tak późne ich ogłoszenie. Pojawi się wiele nowych postów i kilka pomysłów... i może konkurs? W każdym razie dziękuje za wysłuchanie ;)
Alex.Rosen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…