17 czerwca 2015

Post organizacyjny


Na początek chciałabym podziękować Alex i wam, że tak ciepło przyjęliście mnie do redakcji i bloga, wiem,że jest jej teraz ciężko, gdyż kilka osób odeszło z bloga. Przepraszam was, że posty pojawiały się rzadko, ale w tym roku walczę o czerwony pasek, a poza tym egzaminy, po prostu chciałam się przyłożyć i zawalczyć o dobrą średnią. Już koniec roku, wakacje, więc teraz będę aktywniejsza na blogu. Mam dla was mnóstwo niespodzianek! Pozdrawiam i mam nadzieję, że zostaniecie z nami w tych trudnych chwilach kiedy nasz serial się skończył. V-lovers forever <3 comment-3--="">

                                                                                               Tini Loverka

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog
    zapraszam na mój :
    cleo-emma-rikki-h2o-to-jest-to.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…