17 kwietnia 2015

(Sprawu sercowe)Kolejne rozstanie!

  Po rozstaniu Tini i Petera świat Violetty nie spodziewał się kolejnego rozstania.Chodzi tu o Mechi Xabianiego(który grał Marco w serialu Violetta).Mechi podobnie jak Tini na wywiadzie ogłosiła,że zerwała z Xabianim,a dokladniej:
Rozstałam się, ale mam się dobrze,"
Rozstałam się z Xabim, kocham go z całego serca i jest osobą bardzo ważną dla mnie, nic nigdy nie zamknie nam drzwi [dop.red. nie zaprzestaniemy kontaktować się ze sobą]
Przeczuwam że zerwali na odległość jedynie na ,,związke na odleglosć,,.Mercedes wyruszyla w światową i ostatnią trase koncertową Violetty.A Xabienowi prodcenci dali takąś pracę że musiał wyjechać z Buenos Aires.
Będzie mi brakować tej parki,ponieważ mercedes jest moją ulubioną aktorką oraz piosenkarka.No cóż wszystko dobre co się w życiu kończy 

 Znalezione obrazy dla zapytania mercedes i xabianiDOWIDZENIA XADES!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…