9 lutego 2015

Tag z Lacky Lucky - Odpowiedzi


Przepraszam, że spóźniłam się z odpowiedziami, ale miałam urwanie głowy. Ważne że są i w tym poście dowiecie się czegoś więcej o mnie. Zapraszam do czytania.


Wybrałam 14 pytań a więc zaczynamy. 


1. Masz rodzeństwo?
Jestem jedynaczką

2. Ulub. wykonawca, autor, aktor,  książka, film?
Adele, autora książka nie mam , Robert Pattinson, Harry Potter, Zmierzch

3. Co sądzisz o 3 sezonie?
Nie wiem, mam mieszane uczucie. tak naprawdę wolałam 2 sezon, który był fenomenem. Trzeci to przesłodzony troszeczkę. 

5. Kogo z bloga najbardziej sobie cenisz?
Tak naprawdę znam tylko Alex więc Alex sobie cenię. 


6.Jaka rzecz zawsze podniesie Cię na duchu?
Mój kot. 


7. Dlaczego akurat Violetta?
Tak jakoś, nie umiem tego wytłumaczyć.


8. Jaka jest twoja ulubiona postać z Violetty? z chłopaków i dziewczyn :)
Z chłopaków : Federico
Z dziewczyn : Camila


9. Co robisz w wolnym czasie?
Gotuję.


10. Kto jest twoim ulubionym aktorem z Violetty?
Aktorem : Rugerro Pasquarelli


11. Jaki masz kolor oczu?
Błękitne oczy


12. Jedziesz na Violetta Live? jak tak, to gdzie?
Może, namówiłam tatę by do Warszawy pojechać. Właśnie kupiłam bilet. 

13. Wolisz Ludmi czy Gery?
Ludmiłę. Podziwiam ją za wielką zmianę w 3 sezonie. Stała się przyjaciółką Violetty i prawdziwą dziewczyną dla Federico. 


14. Ulubiony kolor?
Fioletowy

            




Komentujcie. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…