20 grudnia 2014

(Odpowiedzi) Tag z Alex.Rosen

Nie dawno zorganizowała Tag, i obiecałam wam, że odpowiedzi pojawią zaraz po jego zakończeniu. Dostałam kilka pytań, dokładnie 18, i choć miałam wybrać 15, trzy pytania więcej to żaden problem, więc odpowiedziałam na wszystkie :) 
Jeśli ciekawi was, co takiego napisałam i chcecie czegoś się ode mnie dowiedzieć, zapraszam! ;)



1. Masz rodzeństwo?
Mam młodszą siostrę.
2. Masz kogoś bliskiego z kim dzielisz swoją pasję do Violetty?
Mam, moją przyjaciółkę Zuzię. Razem robimy wiele rzeczy, w tym violettowych, a nasze rozmowy w 90 % opierają się na serialu :D 
3. Dlaczego spadała oglądalność bloga?
Myślę, że było to spowodowane głównie tym, że nic nie pisałam, a posty nie pojawiały się zbyt często. Czasami nawet w ogóle. 
 4. Dlaczego akurat Violetta?
Szczerze mówiąc to przez przypadek :D Pamiętam, jak w mojej klasie pojawiła się nowa dziewczyna, teraz moja przyjaciółka, i chcąc z nią porozmawiać, zapytałam, czy oglądała nowy serial na Disney Channel. Chodziło oczywiście o Violettę.  W ten sposób zaczęłyśmy się przyjaźnić :D A to, że codziennie o 16:00 zasiadałam przed telewizorem stało się tradycją do tego stopnia, że przerodziło się w uzależnienie :D Teraz zawdzięczam temu serialowi na prawdę wiele. Mnóstwo rzeczy się zmieniło, spełniam swoje marzenia,a Violetta jak i każdy aktor z osobna jest mi bardzo bliska. Jest to część mojego życia ;) 

5. Czy jest piosenka( Z Violetty), która powoduje, że się uśmiechasz?
 Są to prawie wszystkie :D Ale są 2 szczególne: Ser Mejor i Aprendi A Decir Adios :) 
 6. Jesteś dumna, że piszesz tego bloga?
Pewnie! Jest to moja pasja, z której na pewno szybko nie zrezygnuje ;) 
 7. Jakie są twoje ulubione ciastka?
Bardzo fajne pytanie :D kocham wszystkie ciastka, ale najbardziej maślane, krakuski z czekoladą, jeżyki kokosowe i pieguski z czekoladą ;) 
 8. Ulubiony zespół? albo wokalistka/ta?
Dużo by tu wymieniać, ale jeśli chodzi o zespół to za pewno One Republic oraz Imagine Dragons :) A wokalistka? Pink, Christina Perri, Sia, Taylor Swift... Wokalista to na pewno Ed Sheeran i Sam Smith. 
 9. Z kim uwielbiasz spędzać czas?
Na pewno z przyjaciółmi. Zdecydowanie :) 

10. Jakie będą nowe postacie w Violetta 3 ?
 Chłopak Alex i jego tata Nicolas, Mama Ludmiły- Priscilla, nowy nauczyciel śpiewu- Milton, dziewczyna Gery... Justyna Bojczuk, ale tylko epizodycznie :) 
 11. Masz chłopaka?
Mam. 
12. Jedziesz na Violetta Live? jeśli tak, to z kim?
Oczywiście, że jadę!!! Nie ma  innej możliwości. Z Zuzią, drugą redaktorką :)
 13. Ulubiona książka? i ta, którą obecnie czytasz :)
 Moją ulubioną książką jest seria,, Mechaniczne istoty" oraz ta, którą obecnie czytam, czyli" Zostań, jeśli kochasz". 
 14. Jaki jest twój znienawidzony przedmiot i dlaczego?
Nie cierpię matematyki. Jest to przedmiot którego nigdy nie umiałam i nadal nie umiem. Nigdy nie miałam na koniec piątki z matematyki, zawsze 4. Lubię rysować okręgi, trójkąty, obliczać ich pola i obwody. Nic po za tym :D 
 

15. Jakie plany na Święta i Sylwestra?
Święta spędzam z rodziną, a sylwestra z przyjaciółką, Zuzią. W domu oczywiście ;) Pewnie będziemy oglądać filmy, gadać, i robić dość dziwne rzeczy :D 
 16. Poznałaś w życiu jakiegoś fejma?
I to nie jednego :D Poznałam mnóstwo kabaretów m.in.: Neonówkę, Kabaret Młodych Panów, Grupę Mozarta i Formację Chatelet. Ale oprócz kabaretów też wokalistów: Kamila Bednarka, Anię Wyszkoni, Norbiego :D Ryszarda Rynkowskiego, Mezo i Audiofeels. I nawet Krzysztofa Respondka z Iwoną Pawlovic ;) 
 17. Jaka jest twoja ulubiona potrawa świąteczna?
Kocham pierogi. W każdej postaci :D 
 18. Czy masz ozdobiony w jakiś świąteczny sposób pokój?
Pewnie, zawsze staram się zrobić świąteczny klimat. Mam w pokoju misia z akcji" Kup Misia", który ma reniferowe uszy założone, na szafce wiszą świąteczne skarpetki, na półkach stoją 2 bałwanki i świecąca choinka, którą sama zrobiłam ^_^, i oczywiście lampki! Zawieszone na firanie :)

Oto moje odpowiedzi na pytania. 
Wiedzieliście o mnie te rzeczy? :D 

1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…