13 grudnia 2014

Nowa (stara) redaktorka.

Witam, witam i o zdrowie pytam! :)

Hej! Dawno mnie tu nie było, widzę, że zaszło kilka zmian, ale myślę, że tylko na lepsze :) Mam na imię Zuza. (kiedyś Clari Stas) Kilka miesięcy temu opuściłam tego bloga z myślą późniejszego powrotu. Trochę czasu zleciało, a Alex zaproponowała mi dzisiaj, abym ponownie zawitała w Waszym fioletowym gronie i pomogła jej troszkę w redagowaniu :) Niedługo święta więc sądzę, że znajdę kilka chwil na napisanie posta, w końcu "Violetta" to moje życie :) Do zobaczenia w fioletowych notkach!

                                                                      Zuza
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…