17 listopada 2014

Wyniki naboru

Z góry chciałabym was przeprosić, za tak długą przerwę w pisaniu. Brak czasu nie pozwolił mi działać. Teraz zabieram się do pracy i nadrabiam zaległości. Mam wam bardzo dużo do przekazania. Na początek wyniki naboru. Odbył się on dość dawno, więc przepraszam za opuźnienie. Dostałam kilka zgłoszeń, jednak zdecydowałam się wybrać jedną osobę. Dziewczyna ta już jutro rozpocznie swój okres próbny, będzie on trwał 4 dni, do piątku. Proszę, aby kandydatka szybko się odezwała i odpowiedziała na mojego maila. Do współpracy zapraszam: TINI STOESSEL czyli Martynę.

Życzę powodzenia!
Alex.Rosen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…