25 października 2014

Znowu powracam - Luki


Cześć wszystkim. Nie muszę już się raczej przedstawiać bo moją osobowość już dobrze znacie, parę miesięcy temu na blogu byłam tutaj kuchmistrzem i dodawałam dla was przepisy na wypieki i dania związane z serialem Violetta. Jednak w mojej rodzinie, ktoś ciężko zachorował i nie miałam możliwości pisania dalszych postów. Nie trzeba się martwić bo od dzisiaj jestem już z wami. Wczoraj napisałam do Alex o możliwości powrócenia do ekipy, zgodziła się. Jestem szczęśliwa, że znowu będę mogła dla was pisać posty. 

Do zobaczenia w kolejnym poście, tym razem wymyślę dla was niesamowity przepis. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…