26 października 2014

Violetta 3: Gira Mi Cancion w Polsce

Kilka dni temu w Polsce swoją premierę miała płyta z trzeciego sezonu Violetty pt: Gira Mi Cancion". 
Możecie znaleść ją na półkach dobrych sklepów muzycznych, np: w Empiku. 
Szczegóły, cenę, opis i ciekawostki znajdziecie w rozwinięciu posta. Zapraszam!!!

Płyta" Gira Mi Cancion" zawiera 12 piosenek z trzeciego sezonu Violetty. Są to:

-" En Gira"
-" Amor En El Aire"
-" Supercreativa"
-" Encender Nuestra Luz"
-" Ser Quien Soy"
-" Quiero"
-" Rescata Mi Cancion''
-" Aprendi A Decir Adios"
-" Descubri"
-" Underneath it all"
-" A Mi Lado"
-" Friends' Till The And"


Jak widać, na płycie brakuje jednej piosenki" Queen Of The Dance Floor". Wynika to z drobnych problemów, które wystąpiły po publikacji piosenki na włoskiej i hiszpańskiej płycie. 

Dane szczegółowe:
Cena: 42.99 złotych
Format: MP3

Płytę możecie nabyć online lub bezpośrednio w salonie empik. Ja osobiście, napiszę recenzję płyty, gdy ją kupię. Postu z recenzją spodziewajcie się w następnym tygodniu. 

Kupicie płytę? A może już ją macie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…