18 października 2014

Moja postać i ja: Lodovica Comello i Diego Dominquez

Odliczanie do trzeciego sezonu Violetty trwa, a Disney Channel ma dla nas kolejne niespodzianki. Czas na nowe filmiki z serii" Moja postać i ja". Ostatnio pisałam o wywiadzie z Candelarią Molfese, czyli serialową Camilą oraz z Clarą Alonso, czyli szaloną ciocią Angie- Klik.
Teraz pora na Diego Dominqueza i Lodovicę Comello czyli Diegito i Francescę. Zapraszam!


Oglądaj wywiad z Diego: Klik



Oglądaj wywiad z Lodovicą: Klik


Jak wam się podobają wywiady?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…