26 września 2014

Violetta 3: Teledysk do" Rescata Mi Cancion"

Ostatnio Ruggero Pasquarelli stał się bardzo aktywny na facebooku. Dodał wiele zdjęć z bardzo ważnymi opisami. Kilka dni temu, jedno z nich mnie zaciekawiło, ale ponieważ nie byłam pewna swojej myśli, postanowiłam zaczekać. Dobrze zrobiłam, bo dzisiaj Ru rozjaśnił moje podejrzenia. Nagrania do Violetty 3 dobiegają końca. Jednak Ruggero dzielnie pracuje nad... NOWYM TELEDYSKIEM!!! Będzie to video do piosenki Federico, czyli " Rescata Mi Cancion". Więcej informacji w rozwinięciu :)

Pierwsze tajemnicze zdjęcie pojawiło się 20 września z podpisem New Video czyli nowe nagranie:



Następne zdjęcie Ruggero dodał 24 września. Już z podpisem" Rescata Mi Cancion":



A to zdjęcia z Backstage:




Na zdjęciach Federico ubrany jest w białą koszulę i kapelusik. Zdjęcie w samochodzie bardzo kojarzy mi się z latami 50'. Teledysk do" Rescata mi Canción" zapewne podobny będzie to video" Luz, Camara, Accion". Podobny styl piosenki i teledysku. Co myślicie?

Kto nie może się juz doczekać nowego video???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…