10 września 2014

Oceniamy- Mercedes Lambre

Kolejny post z serii Oceniamy. Tym razem trafiło na Mercedes, serdecznie zapraszam. +Chciałabym poinformować was że w najbliższym czasie posty z mojej strony się nie pojawią gdyż 1)mam dużo nauki 2) mam wymianę i będę musiała się zająć niemką. Po dwóch tygodniach posty będą pojawiać się normalnie :)

~*~
Zdjęcie pochodzi z sesji tematycznej. Mechi ma na sobie długą zielonkawą spódniczkę i zwyczajną bluzkę z kołnierzykiem we wzorki. Moja opinia jest pozytywna gdyż zdjęcie wyszło pięknie a Mechi wygląda ślicznie pomimo zwyczajnego stroju. A jaka jest twoja opinia?

















Po Lewej. Mechi i Tini. Białe spodnie, z czerwoną koszulą zawsze się sprawdzają. Do tego kurtka i praktyczny szalik, czarne buty. Zawsze! Dodatkiem jest złota torebka która przykuwa uwagę. Moja opinia jest pozytywna. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. A jaka jest twoja opinia?








Madzia D.

1 komentarz:

  1. Dla mnie też ładnie wygląda :***. Mam pytanie: nie wiecie może kiedy dokładnie zaczyna się 3 sezon Violetty??

    Pozdrawiam Natkaa^^ :*

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…