8 sierpnia 2014

Violetta w Karpaczu: przebadane zakątki

Jak wiecie byłam na wakacjach w Karpaczu. Nie ukrywam, że gdzie się nie ruszyłam to otaczał mnie fioletowy świat. Idąc deptakiem w sklepowych oknach aż roiło się od gadżetów z Violetty. Porobiłam kilka zdjęć rzeczy, których ja osobiście jeszcze nie widziałam. Podam wam ceny, za ile można je kupić. Zapraszam!



Jako pierwszy gadżet postanowiłam umieścić plakietki z Violettą. W Karpaczu znalazłam tylko 2 wzory: jedną z En Vivo, a drugą z drugiego sezonu. Jej cena wynosiła jedynie 5 złotych.



Drugą rzeczą, którą znalazłam była violettowa poduszka. Znalazłam kilka wzorów, a w każdym stoisku jej koszt był inny. Cena poduszki to 14-17 złotych. Ja kupiłam za 16 złotych. Mój wzór to En Vivo :)



Trzeci gadżet to kubek. Oczywiście z En Vivo. Duży, pojemny, idelany do picia kakao. Ja mam trochę inny kubek, mniejszy, ale kupiony w sklepie. Jego cena nie jest mi znana.



Przed ostatni gadżet do piłka. Świetna, idealna do zabawy ze znajomymi. Będąc ostatnio w Kołoprzegu widziałam piłki za 15 złotych z Violettą i Leonem. Piłka z Karpacza ma wzór z Vilu, Cami i Fran. Jej koszt to 12, 90 złotych.


Ostanie już violettowe przedmioty jakie znalazłam to ogromny plakat przed księgarnią, którzy zaprosił mnie do wejścia do środka, bidon, teczka, płyta oraz organizer do długopisów itp. :)






Jak wam się podobają te gadżety? Chcielibyście mieć któryś z nich?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…