19 sierpnia 2014

Ruggero już ma drugi milion

Dzisiaj Ruggero ma
dobry dzień. Jego profil
na Facebook'u ma już ponad
dwa miliony polubień! Jeszcze
kilka godzin temu miał 2 miliony
i niecały tysiąc, a obecnie
ma 2 miliony i półtora tysiąca.
Cały czas pozyskuje coraz
więcej wiernych fanów.


Na początku chciałam Was bardzo przeprosić, że ostatnio nie pisałam postów,
ale wyjechałam nad morze. Wróciłam tydzień temu, ale miałam nieustanne problemy z internetem. Na szczęście dzisiaj zostało wszystko naprawione
i będę regularnie już pisała posty :)



Ruggero cieszy się z takiej liczby fanów i podziękował im już
wstawiając kilka godzin temu post ze swoim zdjęciem.


























Możemy pogratulować chłopakowi jego osiągnięć.

Oto kilka zwrotów:

1. Polonia te ama, Ruggero <3 - Polska Cię kocha, Ruggerro <3

2. Felicitaciones por dos milliones! - Gratuluję osiągnięcia
dwóch milionów!

3. Hermoso! Dos millones! - Pięknie! Dwa miliony!




25 stycznia tego roku miał milion polubień.
Z tej okazji zamieścił
filmik ,
który większość z Was na pewno zapamiętało.






Cieszycie się razem
z Ruggero
i pomożecie
mu zdobyć
kolejny milion?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…