17 sierpnia 2014

Make Up Tutorial

Witam wszystkich serdecznie. Dziś pobawimy się z makijażem. W rozwinięciu posta nauczysz się robić delikatny makijaż, poznasz sztuczki makijażowe oraz jakich produktów najlepiej używać do demakijażu. Dowiesz się jak zwalczać niechciane pryszcze i wypryski na twojej twarzy (jeśli je masz) jeśli zaciekawiłam Cię to serdecznie zapraszam do dalszej części posta. ;**


~*~
Jak już wspominałam. Dziś nauczymy się robić delikatny makijaż by nie ukrywać naszego piękna pod toną tapety. A więc zaczynamy! 


Na oczyszczoną skórę twarzy nakładamy dowolny podkład ja wybrałam taki jak obok na zdjęciu. 
Kupiłam go w Rossmannie za ok.15 zł. (nie wiem czy to dobra cena i czy jeszcze jest ale powinien być) Nakładamy go pod oczami i w miejscach gdzie chcemy ukryć nasze niedoskonałości. Możemy także nałożyć go na całą twarz.




 Następnie jeśli posiadamy sypki puder i pędzelek taki jak obok(oczywiście nie taki sam ale zwykły pędzelek do nałożenia pudru) nakładamy go na twarz by nasz podkład szybko nie zniknął jednak jest to nie konieczne gdyż nakładając puder możemy wyglądać nienaturalnie. 





Gdy puder (lub nie) jest na waszych twarzach wyciągamy jakąkolwiek paletę z cieniami do oczu. Ważne by znalazł się tam kolor biały. Jeśli znalazłyście już taką to mniejszym pędzelkiem nakładamy odrobinę białego w kącik oka (nie do oka tylko koło oka) Miejsce to znajduje się między okiem a nosem-dla niewiedzących ;) 




Następnie bierzemy maskarę do rzęs. Ja posiadam z Avon'a i jestem z niej bardzo zadowolona. Jest to maskara która 'wydłuża' nasze rzęsy. Staramy się by na każdym oku było tyle samo tuszu do rzęs. 





          


Na koniec nakładamy zwykły błyszczyk w obojętnie jakim kolorze. Ważne byście błyszczały :> 
No i to koniec. Jeśli macie ochotę podrasować trochę ten makijaż możecie także użyć EyeLiner'a  





Przejdźmy teraz do zmycia makijażu. Na każdym zakupionym przez was produkcie musi pisać "Przetestowano dermatologicznie" gdyż niektóre produkty powodują zmiany skóry np: wasze usta napuchną. Dlatego trzeba na to uważać i uważnie czytać ;3

Ja używam produktu z Avon'a który nazywa się Solutions. Jest to dwufazowy płyn do demakijażu. (200 ml.) mam go od jakiegoś czasu i świetnie się sprawdza. Godny polecenia. Zapłaciłam za niego ok.20 zł. (nie pamiętam ;c) Jeśli nie chcecie wydawać 20 zł. polecam produkt z ziaji za 5 zł.


Mamy płyn do demakijażu ale co z tego jak mamy pryszcze? Można temu zaradzić.

Ja używam dwóch produktów. Jeden to jak widzicie obok produkt z Avon'a. Jest to punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym. Mimo tego że pisze 'natychmiastowe działanie' wcale tak nie jest. Po kilku nałożeniach produktu na pryszcze dopiero zadziała (przynajmniej na mojej twarzy) Pamiętajcie więc że każda cera jest inna i inaczej działa na dany produkt.



Następnym produktem który stosuję jest żel oczyszczająco-matujący. Zazwyczaj stosuję go rano lub wieczorem. Jest to coś takiego jak mydło w płynie. Zwalcza trądzik dzięki czemu jest o wiele praktyczniejszy. Kupiłam go w Rossmannie za ok.20 zł. może troszkę mniej. Polecam ;))







A wy macie jakieś sprawdzone produkty? Napiszcie mi o nich w komentarzu. 
Miłego dnia xx
Madzia D.








1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…