18 lipca 2014

« Rolada z łososia »

Łosoś to najbardziej pożądana ryba na świecie. W poście będzie przepis na Roladę z łososia.
Rolada z łososia jest przepyszna i do tego łatwa do przyrządzenia. Próbowałam wielokrotnie to zrobić.

TŁUMACZENIE WYKONAŁ LEON VERDAS. ZAKAZ KOPIOWANIA.



Witam wszystkich , dziś chcę przygotować ulubione danie mojej siostrzenicy Violetty, rolada z łososia, aby pokazać jej, jak wiele dla mnie znaczy.

                                              SKŁADNIKI:



  • 400 g wędzonego łososia
  • 2 liści sałaty
  • 2 radicchio liście
  • 2 sałatka 
  • 2 plastry mozzarelli
  • Sezam
  • Maliny
  • Słodka papryka
  • Mięta
                     03_02_ingredienti


                                      PRZYGOTOWANIE:

Oto jak to zrobić: położyć dwa lub trzy arkusze folii na stole, a na to łososia, rozprzestrzeń plastry do pokrycia powierzchni oraz w celu utworzenia prostokąta.

Wyższe  warstwy łososia umieścić na liściach sałaty umyć i wysuszyć, a następnie plasterki mozzarelli. Condisco ze szczyptą soli i pieprzu i zwiń wszystko, próbując dokręcić i nadać mu kształt cylindryczny, zamykania końców, by był w kształcie cukierków.
rolki z łososia - przygotowanie

Nasz salami łososia należy odstawić do lodówki na kilka godzin. Kiedy jest zimno, biorę go z lodówki i przygotować się do posypać sezamem.
Biorę płytę i umieszczam sezam w środku, a następnie otwieram salami i robię rolkę w sezamie. Następnie kroję w plastry ostrym nożem, bardzo ostrożnie, i układać na półmisek. I wreszcie to na co czekałam : cięcie w połowie malin i użyć ich do dekoracji plasterki, wraz z kilkoma liśćmi mięty i odrobiną papryki!

Patrzcie to maliny!Czy powiedziałam"Maliny z łososia? Tam musi być jakaś pomyłka! ", Ale Olga wyjaśniła mi, że połączenie słonego smaku łososia z słodko-kwaśnym malin jest czymś niesamowitym, jak ser z gruszek lub truskawek z octem balsamicznym.

rolki z łososia - prezentacja

Myślę, że Violetta będzie zadowolona z mojej rolady! Dla tych którzy chcieliby to przygotować .
 Napisz do mnie na blogu, aby mi powiedzieć, jak wyszło ci to danie!
Do zobaczenia , w następnym poście...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…