26 lipca 2014

Magia sztuki [tłumaczenie]

Co mówi o swojej przyjaźni z Tini, Mechi?? Jak się poznały? Dlaczego się tak bardzo lubią?? Tego wszystkiego dowiecie się z tłumaczenia wywiadu z Mercedes który znajduje się w rozwinięciu posta.




Tłumaczenie wykonał Leon Verdas na potrzeby bloga Vilovers Polska. Kopiowanie surowo zabronione!!

Kiedy ją poznałam Tini miała zaledwie 14 lat. Dlaczego właśnie ona wśród biur Disney i nie tylko jednego , bardzo nieśmiałej Tini towarzyszy zawsze jej mama Mariana "?  Intryguje mnie to, że dziecko przychodzi na świat take piękne. Więc do dzieła.

Przyszła już na pierwszy dzień. Zdecydowałam się na warsztaty, rozmawialiśmy dużo o mnie i o niej samej . Ale tak naprawdę, gdy śpiewamy jest nam lepiej poznac siebie. Że jesteśmy wielkie, I rozległ się głos, który był znacznie większy niż wszystkich ogromny . Duży taki jak linii i sprawia, że ​​moja skóra robi się sucha. To było tak, tak, tak szczere że nie mogłam się powstrzymać, dziewczyna była tak szczera i miła, że czułam, że to będzie prawdziwa przyjaźń.

Tini może zrobić wszystko, czego nie można powiedzieć ma ogromne zdolności . Jak mój kolega ze Słowacji; Kocham ją i kiedy nagrywałyśmy razem, dobrze się bawimy i uczymy też. Jako profesjonalistka jest wymagająca, ostrożna, pełna podziwu, odwagi, i ma bardzo dużo ambicji czego tylko można pozazdrościć. 

Jej siłą jest to,co najbardziej podziwiam . Tini sprawia, że ​​wszystkie problemy znikają i ma zdolność które każdy kocha , niż jakiejkolwiek innej osoby prywatnej automatyczna maszyna. Brak uprzedzeń, bez problemów, ona ciągnie teraźniejszość i robi to, co sprawia, jej  przyjemność. Martina jest magikiem sztuki, z ogromnym sercem, którzy wszyscy się od niej uczą czegoś niezwykłego.


















Co sądzicie o ich przyjaźni?? A wy macie taką przyjaciółkę od serca??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…