16 lipca 2014

Koktajl Owocowy

Na samym początku chciałabym was przeprosić za to, że tak rzadko dodaję posty. Niestety, są wakacje, a ja wyjeżdżałam. Jednak teraz mam wolne i poświęcę więcej czasu dla was.
                          koktajle owocowe

Post będzie poświęcony przepisowi na Koktajl owocowy. Postanowiłam, że zacznę właśnie od tych przepisów gdyż Leon Verdas dał mi kilka tłumaczeń o które jego prosiłam. A więc jeśli jesteście zainteresowani to czytajcie dalej.

TŁUMACZENIE WYKONAŁ LEON VERDAS DLA BLOGA VILOVERS POLSKA

Cześć wszystkim! Przypomniał mi się koncert z poprzedniego festiwalu -czyli starożytna Brazylijska sztuka walki, która wygląda jak taniec, i postanowiłem przygotować danie, które przypomina mi Brazylię: koktajl, który można pić i jeść. 

                                        składniki do koktajli owocowych

                                                     SKŁADNIKI:

  • 1 szklanka truskawek
  • 300 g dyni
  • 1 mango
  • trochę soku pomarańczowego
  • 2 kiwi
  • niektóre z winogron białych winogron
  • liście bazylii
  • 1 szklanka jagód
  • 100 g orzechów nerkowca
  • długie kije do prezentacji
 

                             PRZYGOTOWANIE:
Najpierw, trzeba umyć truskawki i wymieszać z nasionami granatu, potem umieścić na samym dnie szklanki. Nalegam by młodsze dzieci poprosiły osoby starsze do pomocy!
Należy wyciąć środek dyni i mango, pomieszaj je z sokiem pomarańczowym i umieść je tak samo jak truskawki.


koktajle owocowe

Zmiksuj kiwi, bazylię i winogrona a potem nałóż na żółtą warstwę.
Dodaj borówki na wierzch do ozdoby; Pozostałości należy zmiksować z orzechami nerkowca i wody. Dodać to na sam koniec. 
                             koktajle owocowe

Weź nóż i zrób z owoców różne kształty, a potem wsuń je w kijek. 
Skończone! Jest już zrobione! Pyszne i świeże: to moje dzieło sztuki.

Do zobaczenia. Daj mi koniecznie znać jak ci poszło. 

ZAKAZ KOPIOWANIA POWYŻSZYCH TREŚCI!!!

1 komentarz:

  1. super post i zpraszam na nabór http://uwielbiammartine.blogspot.com/2014/07/sprawy-organizacyjne-nabor.html

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…