31 lipca 2014

Hit czy Kit- konferencja /impreza.

Jak już wiecie z okazji że Violetta 3 rusza pełną parą została zorganizowana konferencja/impreza gdzie gwiazdy Violetty we wspólnym gronie świętują ukazanie się pierwszego odcinka Violetta 3. Więcej możecie poczytać tu (KLIK). Dziś porozmawiamy o kreacjach aktorów (Hit czy Kit). Serdecznie zapraszam ;)

~*~

Na sam początek prosiłabym byście jednak pozostawili jakąś odpowiedź na to co zamieszczę poniżej ;)
Zaczynamy!
Zdjęcia pochodzą z tego wpisu!

Martina Stoessel;
 "Kobiecy Garnitur" w truskawki. Do tego czarne buty na szpilce. Zestaw nie dla każdego. Jak wiemy Tina ma swój styl i ubiera się właśnie tak jak chce. Garnitur pasuje do niej i świetnie się na niej komponuje. Białe mankiety również w truskawki dodały garniturowi zupełnie inny wygląd przez co wygląda o wiele lepiej. 
Moje zdanie: Mówimy "To nie szata zdobi człowieka lecz człowiek zdobi szatę" tak jest w tym przypadku. "Garnitur" nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia... 
A jakie jest wasze zdanie? Spodobała się wam ta kreacja? Hit czy Kit? 

Lodovica Comello; 
 Elegancka długa, zwiewna spódnica połączona ze skórzaną kurtką. Do tego bluzka w "marynarski" wzór. Wisienką na torcie jest  złoty naszyjnik z napisem "Amow"? (Nie jestem pewna do napisu) oraz kilka bransoletek z kryształkami. 
Moje zdanie: Zestaw mi się bardzo spodobał. Nie na każdym wyglądałby  tak samo jak na naszej serialowej Francesce. 
A jakie jest wasze zdanie? Spodobał się wam zestaw czy może na odwrót? Hit czy Kit?

Alba Rico; 
 Czerwona sukienka oraz czarna zwiewna bluzka od razu do siebie pasują. Najzwyklejszy komplet a taki efekt. 
Moje zdanie: Stylizacja niezbyt wymyślna jednak na Albie wygląda ślicznie.
A jakie jest wasze zdanie? Spodobał się wam ten zestaw czy jednak nie? Hit czy kit?

Jorge Blanco;
 Skórzana kurtka, koszula trzykolorowa i dżinsy. Nie ma zbytnio co główkować bo zestaw jest prosty jaki i zachwycający. Ubranie dopełnia fryzura oraz markowe czarne buty. Typowy elegancki jaki i "wyluzowany" zestaw.
Moje zdanie: Uwiodła mnie koszula. Trzy kolory niezwykle do siebie pasujące oraz włosy postawione na żel. Chyba nic nie muszę pisać bo i tak znacie moje zdanie (dla niewiedzących HIT) 
A jakie jest wasze zdanie? Czy wam też podobał się look Jorga z tej konferencji/imprezy? Hit czy Kit?

Diego Dominguez; 
 Czarny garnitur to typowy strój mężczyzn na różne wielkie imprezy. Tak samo postąpił Diego- Wybrał połyskujący garnitur oraz lekko niebieską koszulę. Wystające mankiety były dobrym pomysłem. Do tego typowe buty w czarnym kolorze. Garnitur świetnie pasuje do sylwetki młodego aktora, piosenkarza i tancerza.
Moje zdanie: Mimo że co drugi chłopak posiada garnitur w swojej szafie to i tak Diego wygląda świetnie. 
A jakie jest twoje zdanie? Uważasz że Diego źle wybrał czy wręcz przeciwnie? Hit czy Kit?

Candelaria Molfese; 
 Duża koszula i skórzane leginsy to świetny pomysł (Mamy kreację na początek roku) do tego czarne buty na wyższym obcasie. Wisienką na torcie jest nie inaczej jak łańcuszek. Bez niego stylizacja wyglądała by nudno. Kok sprawia że Cande wygląda bardziej elegancko (nie pogardziłabym kucykiem). Jest też kilka dodatkowych dodatków takich jak pierścionek czy bransoletka. 
Moje zadnie: Czarny i Biały to jeden z kompletów które nigdy się nie znudzą. Koszula oraz leginsy podobają mi się lecz mam zastrzeżenia do tych butów, wybrałabym jakieś na koturnie choć muszę przyznać że te równie dobrze pasują.
A jakie jest wasze zdanie? Coś wam pasuje czy też nie? Hit czy Kit?

Rugerro Pasquarelli; 
 Kolejny elegant. Rugerro jednak postanowił odrobinę podreperować swój strój podwijając rękawy dzięki czemu odsłonił białe mankiety. Zamiast spodni od garnituru serialowy Fede unowocześnił swój strój zakładając czarne dżinsy. Podwinął nogawki dzięki czemu wygląda to jeszcze lepiej. Biała koszula niezastąpiona, kilka guziczków w dół i jest cudownie. Strój dopełnia zegarek. A na nogi czarne "pantofle".
Moje zdanie: Rugerro wygląda świetnie i każdy kto się jemu przyjrzy zobaczy że lubi eksperymentować z modą i jest bardzo elegancki.  Całość przykuła moją uwagę oraz bardzo mi się spodobała ;) 
A jakie jest wasze zdanie? Czy Rugerro wygląda świetnie czy wręcz przeciwnie? Hit czy Kit? 

Clara Alonso; 
 Zestaw w pełni bardzo kobiecy długi kremowy sweter, czarne rajtuzy z dziurami oraz czarne długie buty. Dodatkiem jest torebka oraz kilka mniejszych dodatków takich jak: bransoletki, łańcuszek, pierścionki. 
W tym wydaniu Clara wygląda olśniewająco oraz uroczyście. 
Moje zdanie: Zestaw mnie się podoba, nie mam zastrzeżeń ;) 
A jakie jest wasze zdanie? Clara nie przesadziła z czymś czy na odwrót? Hit czy Kit?

Facundo Gambande; 
Prawdziwy maczo. Skórzana kurtka, dżinsy i niezwykła biała koszula. Odsłoniony pasek oraz widniejący krzyżyk na piersi. Zegarek i czarne "pantofle". Facu niezwykle prezentuje się w tej stylizacji. Jasne dżinsy + czarna skóra nie zlewają się w ręcz przeciwnie świetnie się ze sobą prezentują.
Moje zdanie: Orginalny zestaw który przykuł moją uwagę ;)
A jakie jest wasze zdanie? Podoba się wam czy jednak nie? Hit czy Kit?

Mercedes Lambre; 
Mechi wybrała beżowo-czarną sukienkę. Wygląda w niej nieziemsko. Sukienka nie jest obcisła wręcz przeciwnie  lekko prosta. Kręcone loczki oraz czerwona szminka dopełniają strój.
Moje zdanie: Mechi dobrze wybrała i wygląda prześlicznie. 
A jakie jest wasze zdanie? Hit czy Kit?

Pozostali; 
Każdy miał wyjątkową kreację i każdy czymś się wyróżniał. Od zwykłych koszul po zwykłe bluzki. Od długich spódnic po swetry. Od zegarków do pierścionków. 
Jak ocenicie te kreacje na tę właśnie okazję? Czekam na wasze opinie, pozostaw po sobie komentarz... W następnym wpisie wyjniki Hit czy Kit. A teraz żegnam się i życzę miłego dnia ;*

Madzia D. 







2 komentarze:

  1. Moim zdaniem Martinie nie psuje jedno częściowy garnitur, Cande nie pasują buty do stroju. Najlepiej wyglądała Lodo.

    OdpowiedzUsuń
  2. tini wyglada jaby była w piżamie :D

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…