13 lipca 2014

Ciuchy Violetta!

                      
Cześć! Dziś przygotowałam dla was kilka produktów z Violetta z działu "odzieży" Tu znajdziecie ceny poszczególnych ciuchów oraz wiele więcej, serdecznie zapraszam! ;*
_______________________________________________________

Bluzka nr. 1
Bluzka: Smyk
Cena: ok.30 zł.
Kup: KLIK
Dół wykończony ściągaczem
Z tyłu wyszyta jest siateczka
Ozdobiona motywami serialu Violetta 
Bluzka zdecydowanie na okres Wiosna/ Lato. Jak widzimy jest bez rękawów. Osobiście bluzka mi się podoba. (Polecam ją osobom które nie chcą paradować z twarzą Violetty na bluzce) 






Bluzka nr. 2
Bluzka: Smyk
Cena: ok.40 zł.
Kup: KLIK 
Z tyłu wyszyta siateczka
Przód ozdobiony motywami serialu Violetta. 
Bluzka na okres Wiosna/ Lato ale także na Jesień/ Zima. Osobiście bluzka podoba mi się tak sobie.










Bluzka nr. 3
Bluzka: Bajkowa odzież
Cena: ok.25 zł.
Kup: KLIK
Wykonana z gatunkowo dobrej bawełny.
Trwały nadruk.
Na pierwszy rzut oka widać że bluzka ma tematykę serialu. Kolor niebieski i szary idealnie ze sobą współgrają dzięki czemu nic nie nie zlewa.Bluzka podoba mi się i z chęcią bym ją zakupiła.







Bluzka nr.4
Bluzka: Bajkowa odzierz
Cena: ok.24 zł.
Kup: KLIK
Bluzka wykonana z dobrej bawełny.
Typ kołnierzyka okrągły.
Wzornictwo Violetta
Bluzka powiedziałabym bardziej dla młodszych fanek. Patrząc na nią nie wyobrażam sobie w niej starszej fanki nie wiem dlaczego. Ale ogółem podoba mi się.









Bluzka nr. 5
Bluzka: Allegro
Cena: ok.25 zł.
Kup: KLIK 
Bluzka wykonana z bardzo dobrej bawełny.
Miękka, miła w dotyku.
Tematyka z serialu Violetta.
Bluzeczka na ramiączkach idealnie sprawi się na upalne dni. Całość podoba mi się, wzór jest dokładnie taki sam jak powyżej, stwierdzam iż ta bluzka mi bardziej przypadła do gustu ^^









Bluza nr.1 
Bluza: Allegro
Cena: ok.35 zł.
Kup: KLIK 
Wygodny oraz modny fason
Wykonany z dobrej bawełny
Tematyka z serialu Violetta
Bluza jest jedną z propozycji które daje nam do wyboru sprzedawca. Te trzy pozostałe wzory są w tym samym linku. Bluza od razu przykuła moją uwagę, pozostałe też są ładne lecz ta się wyróżnia. Moim zdaniem nie powinno być tego napisu powyżej "... Temporada" ogółem bluza jest śliczna i myślę że z chęcią bym ją kupiła.






Bluzka nr.6
Bluzka: Allegro
Cena: ok.26 zł.
Kup: KLIK 
Wytrzymały nadruk
Bawełna 92%
Poliester 8%
Prześliczna bluzka.Świetnie dopasowane kolory oraz zdjęcie pośrodku. Z chęcią taką kupię ;)











Piżama nr.1
Piżama: Smyk
Cena: ok.60 zł.
Kup: KLIK 
Wykonany z miękkiej przewiewnej bawełny.
Nadruk z główną bohaterką serialu Violetta
Piżama śliczna lecz cena już nie taka zadowalająca 60 zł. jest do dużo jednak za coś się płaci prawda?









Bluzka nr. 7
Bluzka: Pepco 
Cena: ok.20 zł.
Jak widzimy dziś możemy wszędzie kupić lub natrafić na ciuchy z naszą Violettą. Wystarczy poszukać.

No i dziś to wszystko. Nie są to wszystkie ciuchy tylko kilka moich propozycji. Na internecie czy w sklepach jest mnóstwo ubrań z marką " Violetta " mam nadzieję że coś się wam spodobało i zdecydujecie się do zakupu którejś bluzki[...]
A co do postu "Zrób coś nowego z niczego" nie miałam czasu, są wakacje i nieraz nie mam zbyt czasu popracować nad zrobieniem czegoś ale postaram się. Miłego dnia ;**

Madzia D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…