30 czerwca 2014

Mój wakacyjny wyjazd

Trwają wakacje i na pewno dużo osób z was wyjeżdża gdzieś z rodziną lub znajomymi. Ja w tym roku postanowiłam odpocząć spacerując szlakami górskimi. Wybieram się na 10 dni do Karpacza. Jednak nie mam pewności, czy będę miała dostęp do internetu, więc nie obiecuję wam, że będę dodawała posty.


Jednak to nie zwalnia mnie z pracy. Podczas pobytu będę sprawdzać, czy Karpacz już zakochał się w Violettcie. Szukanie violettowych gadżetów oraz fanów to moja wakacyjna działka. Co uda mi się zdziałać? Zobaczymy ;)
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją nieobecność :) Wam również życzę miłego wypoczynku i udanych wakacji! :)

Alex.Rosen

1 komentarz:

  1. Ja wybieram się do Włoch wiem, że Włosi mają duuuużo gadżetów z Violetty, lecz chcę zobaczyć co konkretnie etc. :)

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…