17 marca 2014

To już jutro!

Zapewne wiele Vilovers i Lodocomellistas czekało na ten doniosły dzień. To już jutro! Premiera Universo w sklepach Empik! Na empikowych półkach pojawią się egzemplarze płyt tak długo przez nas wyczekiwanych. Ja również skusiłam się na zakup i od razu zamówiłam dla siebie wersję Universo (Deluxe Edition). Dlatego też oznajmiam, że w najbliższym czasie na blogu pojawi się szczegółowa recenzja limitowanej wersji Universo! (ZAMÓW TUTAJ) (nie mogę dokładnie określić kiedy, ponieważ zamówiłam ją pocztą, która nie zawsze wyrabia się w terminie, mam nadzieję, że dostanę album w swoje ręce jak najszybciej :) 

kliknij "czytaj dalej", to nie koniec :)



A więc, czy warto zamówić specjalną płytę od Lodovici? Tego przekonacie się wkrótce! :)

Możecie zamówić też oczywiście wersję normalną ZAMÓW TUTAJ, która jest o połowę tańsza.
Na opcję Deluxe trzeba niestety trochę wydać... ale o tym już w recenzji :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…