1 marca 2014

Lodovica Comello dla Super Pop

Przez ostatni czas Lodovica Comello udzieliła wielu wywiadów, dotycząsych najczęściej jej nowego teledysku do piosenki,, Otro Dia Mas" lub krążka,, Universo". Poniżej znajdziecie kolejny wywiad, tym razem dla Super Pop;)


Super Pop- pierwszy hiszpański dwutygodnik dla młodzieży, który pojawił się na rynku. Poświęcony jest muzyce, filmach, telewizyjnych idolach oraz modzie, urodzie itp.


Superpop






Rozmawialiśmy z Lodovicą Comello" Francescą" 
z serialu,, Violetta":
Dziś jest wyjątkowy dzień w magazynie Super Pop, ponieważ odwiedziła nas Lodovica Comello, aktorka, która gra Francescę w,, Violettcie" Disney Channel. Lodovica właśnie wydała swój nowy album i nie opowiedziała nam wszystkich szczegółów o swojej pracy. Ponadto, złapaliśmy ją zaledwie dzień przed wyjazdem do Argentyny, gdzie jechała, aby nakręcić trzeci sezon serialu. Mimo, że jeszcze Lodovica nie przeczytała scenariuszy, powiedziała nam, że jest bardzo podekscytowana nowymi nagraniami i nowym sezonem.

Witaj Lodovica! Gratulacje nowej płyty! Bardzo nam się podoba! Jaki był cały proces jej tworzenia?
Witaj! Było to trochę skomplikowane, to prawda. Nagrywałam wtedy w rozdziałach,, Violettę" w Argentynie i oczywiście trwała produkcja płyty we Włoszech. Raz miałam kilka dni wolnego, złapałam samolot i skierowałam się prosto tam, do Włoch, aby sfinalizować szczegóły.


Skomponowałaś większość piosenek,większość tego co jest na płycie. Co cię inspiruje najbardziej podczas komponowania?
Hahaha, bo widzisz.... emocje! Nie jestem w stanie siedzieć 4 godziny nad kartką papieru i pisać piosenkę. Wszystko opiera się na silnych emocjach, które wszyscy przechodzą, jak jesteś bardzo szczęśliwy, zbyt szczęśliwy lub zbyt smutny. Przynajmniej dla mnie jest to coś, co daje mi inspirację do pisania. I moje podróże również pomogły, inspirują mnie. Wyjazdy zrobiliśmy jako wycieczka- służyło mi to, aby nagrać wszystkie doświadczenia życiowe...


Powiedz nam, które z tych doświadczeń były tak ekscytujące, że zostały inspiracją do napisania twoich utworów?
No na przykład fakt: spojrzeć na siebie i zobaczyć, że jestem tu teraz i robię coś, co zawsze chciałam zrobić. Zawsze chciałam wiele, walczyłam o to, uczyłam się dużo i nigdy nie przestawałam robić tego, co uważam za bardzo,, ładne". Patrzę i widzę dziewczynę z wieloma marzeniami, mogłam spełnić kilka z nich. A co mam jeszcze do spełnienia? Zrobić film! Chciałabym wziąść udział w jednym.... Nagrywanie w telewizji jest bardzo ciekawe, ale wiem, że nagrywanie filmu to coś zupełnie innego.


A jaki film chcesz z sobą zobaczyć? Jako główny bohater?
Hahahha, może w fikcyjnym? Zawsze mi się to podobało...


Dlaczego zdecydowałaś się na tytuł,, Universo"?
Wiedziałam, że chcę przekazać pozytywną wiadomość- słowo. Chciałam, aby to słowo było bardzo duże i ambitne, również dźwięczne. I pomyślałam, Universo było takim dużym słowem.


Gdybyś miała wybrać jedną z piosenek, którą byś wybrała? Dlaczego?
Pójdę z pierwszą! Kocham ją! Właściwie jestem w Barcelonie, aby nagrać klip, nie mogę powiedzieć, jaki będzie...


Jakie są twoje najbliższe plany?
Teraz pojadę do Argentyny, aby nagrać trzeci sezon Violetty. A kiedy nagrywanie się skończy, na pewno zrobię wycieczkę, aby przedstawić moje,, Universo". Śpiewanie na żywo, to coś, co kocham.



Tutaj w Hiszpanii nie możemy się doczekać, aby zobaczyć drugą połowę drugiego sezonu Violetty. Co u Francesci?
Franczeska, jak wiesz, jest dość histeryczną dziewczyną, jedna mała rzecz się dzieje i zmienia swój nastrój. Ona będzie trochę zaangażowana z historię z Marco. Będzie można też zobaczyć kilka odcinków nagranych w Hiszpanii, w Madrycie i w ostatnich 20 odcinkach będzie trochę zabawy. Będzie się działo milion rzeczy. To była część, którą lubię najbardziej ze wszystkich.


A jeśli chodzi o trzeci sezon, co możesz nam powiedzieć?
Cóż, jest bardzo miło. Jeszcze nie ma żadnych skryptów, ale jestem pewna, że damy Argentynie super duży blog ze wszystkich notatek:)


Jak przygotowujesz się do studiowania wszystkich notatek?
Teraz, to już to coś dzieje się niemal same. Ale na początku nie znałam języka, co było bardzo trudne, bo godzinami tłumaczyłam, co mam powiedzieć...



A tak przy okazji! Do drugiego sezonu to włączenie do obsady Diego, Jaka była jego rola w serialu?
Bardzo dobra. Wydawałoby się, że jest z nami od samego początku. To jest bardzo miłe. Śmieliśmy się z nim wiele....hahaha


Dziękujemy Lodovica! Świetnie się bawiliśmy!
Dziękuję! Do zobaczenia wkrótce!


Dziewczyny! 
Podajemy wam teledysk,, Universo"! Lubicie Violettę? 
Jaka jest wasza ulubiona postać? Kto chciałby zagrać w serialu? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…