9 lutego 2014

,, Włosi w Buenos Aires"

Oto wywiad, który możecie przeczytać w drugim wydaniu magazynu,, Violetta". 
Został on przeprowadzony z Lodovicą Comello( Franczeska) i Ruggerem Pasquarellim( Federico):
   

Spotkanie ze swoimi idolami na żywo to wielkie przeżycie. Zazwyczaj w tym momencie odbiera nam mowę, choć chciałoby się tyle powiedzieć i zadać tyle pytań. Znacie to?
Coś takiego spotkało Sarę, naszą czytelniczkę, która w dniu swoich dziesiątych urodzin miała okazję przeprowadzić wywiad z Lodovicą Comello i Ruggerem Pasquarellim, czyli Francescą 
i Federikiem. To dopiero niezapomniany prezent!
 I magiczny moment. Przełamanie lodów nie było łatwe. Ale oboje aktorzy pomogli Sarze przezwyciężyć zdenerwowanie. Później pytania posypały się same i wywiad przypominał pogawędkę starych przyjaciół. Wszystko zaczęło się od kwestii, która bardzo interesowała Sarę.


SARA: Jesteście podobni do postaci, które gracie?
RUGGERO: Bardzo- pod wieloma względami. Ja i Federico jesteśmy pogodni i otwarci. Kochamy muzykę i nie rozstajemy się z gitarą. Nawet ubieramy się tak samo!
LODOVICA: Zamiłowanie do muzyki we wszystkich postaciach na pewno upodabnia mnie do Franceski. Śpiewam, tańczę, gram- to zawsze było moim żywiołem! Ale jeśli chodzi o styl, znacznie się różnimy. Ja ubieram się bardziej na luzie, w koszulkę i dżinsy- tak na sportowo. Rzadko upinam włosy. A Francesca uwielbia sukienki i pantofle, zawsze wygląda nienagannie, co wynika z jej charakteru perfekcjonistki. 



 ,, Tak jak Francesca śpiewam, 
tańczę i gram- to zawsze 
było moim żywiołem"
- mówi nam Lodovica.






S.: Przebywacie daleko od domu. Wiele miesięcy spędzacie w Buenos Aires, ale wasze rodziny mieszkają we Włoszech. Macie jakieś przedmioty, które pozwalają wam przezwyciężyć tęsknotę?
R.: Pewnie! Nie rozstaję się ze swoją najlepszą przyjaciółką i najlepszą towarzyszką podróży, jaką można mieć. Mówię oczywiście o swojej gitarze!
L.: Wisiorek, do którego jestem bardzo przywiązana. Podarowała mi go najbliższa przyjaciółka- zrobiła do specjalnie dla mnie! Jest okrągły, z jednej strony są na nim moje inicjały, a z drugiej- klucz wiolinowy. 

S.: Czy oprócz muzyki macie jeszcze inne pragnienia, które chcielibyście spełnić?
R.: Tak naprawdę mam tylko jedno wielkie marzenie: śpiewać, grać na gitarze i na zawsze zrobić z tego swój zawód. Bardzo bym chciał je spełnić i jestem na dobrej drodze, ale muszę się jeszcze wiele nauczyć.
L.: Chciałabym kiedyś popływać z delfinami. Uwielbiam te urocze zwierzęta. To musi być niezwykłe przeżycie, które daje poczucie wolności. Innym doświadczeniem, którego chciałabym spróbować, jest stage diving czyli skakanie ze sceny w publiczność.  Mam nadzieję, że nie pozwoliliby mi spaść! Ale najczęściej marzę o tym, by dalej robić to, co najbardziej kocham: śpiewać, tańczyć i grać!

S.: Jest coś, czego naprawdę nie znosicie?
R. i L.: Ser!


FOTKI ZZA KULIS
Ruggero czesze swoją charakterystyczną, wspaniałą czuprynę. Jeszcze trochę lakieru i na plan!
Z kolei Lodovica nie może oprzeć się pokusie zrobienia sobie selfie z przyjaciółką Candelarią Molfese, która gra w serialu Camilę. 
Co to jest selfie? Tym słowem po angielsku określa sie zdjęcie, które robimy samemu sobie, trzymając aparat fotograficzny albo telefon jedną ręką. 

 

S.: Porozmawiajmy o miłości. Federico łatwo się zakochuje, a Francesca dopiero po długim czasie znalazła miłość- Marca. A wy? Byliście kiedyś zakochani?
F.: Pewnie, że tak. Miałem sześć lat i chodziłem do pierwszej klasy. Ona miała na imię Francesca. Niestety, byłem wtedy bardzo nieśmiały i nigdy nie wyznałem jej swoich uczuć. Teraz jestem śmielszy i gdy podoba mi się jakaś dziewczyna, staram się sprawić, by poczuła, jak jest szczególna, i wiedziała, że mi na niej zależy!
L.: Miałam 16 lat, a on grał w moim zespole... Niestety, nie wyszło to najlepiej! Jestem bardzo romantyczna i kiedy się zakocham, staram się zadbać o wszelkie szczegóły, stworzyć niezwykłą atmosferę. Gotuję, wybieram muzykę, zapalam świece, starannie się maluję i dobrze ubieram. Mnóstwo roboty!


Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca ;)







  

2 komentarze:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…