Podróż bez powrotu ma sens tylko, jeśli nie w locie.

Zdałem sobie sprawę, na trasie: dwie rzeczy: po pierwsze, i to nie dlatego, że jestem stronniczna, ale we Włoszech można jeść, jak nigdzie indziej. Po Drugie, nie jestem w stanie utrzymać mojego bloga! : O Hhahahaah!
Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie P Wśród tysięcy samolotów, krajów, stref czasowych i szalonego tempa nie udało mi się przystawić ręki do mojego ukochanego czasopisma online. Ale obiecuję ci, Giurin giurello, który nie pozwoli maaaaai piùùùùùù, teraz mam stabilizacje: stale w Buenos Aires!
Cześć ludzie! witam na HOLALODOCIAO! Tęskniłam za wami! : D Jak się macie? A jak ja jestem?!? Również ... w świetnej formie! Przypływ energii i chęć rozmaz świat z moich kolorach! Wycieczka jest skończona, i nie można zaprzeczyć, że w końcu jestem na pewno zmęczona :) , ale teraz patrzę i widzę, siedem miesięcy ciężkiej pracy i niezapomnianych przeżyć. Dorastałam. Tak, wychowałam się! Jestem 23- latką , ale mam już dość dużo "z opowieści. I to sprawia, że jestem dumna z tego, co zrobiłam :) 
Dziś intensywne próby do koncertów w ten weekend,  zmęczenie! Przy tej okazji chciałam poinformować, że dziś są urodziny mojej najdroższej Albity, a dzisiaj jest ona niekwestionowaną królową guacamole, miski, przygotować ( rozmiar mniej lub bardziej) z guacamole! Dla niewtajemniczonych jest to sos z awokado, pomidorów i cebuli,  można jeść z nachos. Więc teraz zacznę pracę w kuchni, mam nadzieję nie płacze z powodu cebuli. 
Latające buziaki!
Lodo <3

Obraz

Obraz


Przejdź do bloga Lodovici :)
Kto chciałby taką płytę?