24 lutego 2014

Lodovica Comello dla Lovemusik

19 lutego 2014 roku Lodovica Comello udzieliła wywiadu dla lovemusik o swoim nowym teledysku do,, Otro Dia Mas" oraz o tymczasowym pobycie w Barcelonie :) Zapraszam do czytania :)


Jesteś w Barcelonie, ponieważ nagrywasz teledysk to swojego nowego singla. Jaki jest jego temat i dlaczego wybrałaś właśnie to miejsce do nagrywania?

Tematem jest,, Otro Dia Mas", pierwszy utwór. Wybraliśmy Barcelonę, ponieważ myśleliśmy o tej historii, tematem tego teledysku miały być wszystkie zewnętrzne miejsca i musiało być piękne miasto, które sprawia, że wyglądają ładnie... Więc pomyśleliśmy o Barcelonie, bo każdy wie, że jest  bardzo kolorowa, i ta atmosfera... Więc jesteśmy....




Wiesz, w jakiej okolicy będziesz nagrywać?
Cóż, nie wiem za dobrze...
Z pewnością będzie to ładna plaża
 i improwizacja.
Zagramy w najbardziej znanych miejscach Barcelony, oczywiście rozumiejąc, gdzie jesteśmy.
Ale specjalnie nie wiem, gdzie będziemy.


Kiedy możemy zobaczyć pełny klip?
Na początku marca, nie jestem do końca pewna daty, ale nie wiele brakuje.


@ AngelysCoronado i @lodomisonrisa: Co znaczyło uwolnienie,, Universo" dla Twojej kariery?
Dla mojej kariery było to coś innego, bardzo wyjątkowego i ekscytującego, ponieważ to jest to, co zawsze chciałam robić. Od małego uczyłam się śpiewu, muzyki, gry... Więc już od dawna moim marzeniem było robić w życiu właśnie to, teraz widzę to tutaj i jeszcze nie upadłam.


Śpiewasz, tańczysz, grasz... Gdzie chcesz skierować swoją karierę?
Na śpiew. Poświęciłam muzyce bardzo dużo czasu i nadal chcę to robić. Aktorstwo i taniec to także rzeczy, które uwielbiam robić, ale zrobiłam to w ramach eksperymentu.


Cindi: Jaka jest twoja ulubiona piosenka z,, Universo"?
Właśnie,, Otro Dia mas". Dlatego wybraliśmy ją na nowy singiel, brzmi świetnie, więc wybór nie był trudny.



Kto lub co zainspirowało Cię do napisania albumu,, Universo"?
Zainspirowała mnie trochę moja historia. Jestem jeszcze młoda, ale mam coś do powiedzenia i to, że chcę to przekazać jest bardzo pozytywną wiadomością. Chcę, żeby wszystkie dziewczyny i chłopacy wiedzieli, ci, którzy mają marzenia śpiewać, być tenisistą, gotować... żeby tak było. Trzeba się uczyć i ciężko pracować. Jeżeli ktoś wierzy w swoje umiejętności i marzenia, to coś osiągnie. To jest to, co chcę powiedzieć. Patrze w przeszłość i widzę siebie, jako dziewczynę z wieloma marzeniami. A teraz mówię, że zaczęły się spełniać.


Na albumie można znaleźć wiele stylów. Z którym z  nich się utożsamiasz?
Jestem dość rockowa.W rzeczywistości jest tylko jeden tytuł, który jest coverem z lat '70 jednej piosenkarki, która nazywa się Nicolette Larson, i ta piosenka nazywa się,, I only want to be with you"- jest bardzo rockowa. Wierzę, że podążę w tym kierunku.


Jesteś zamieszana w kompozycje niektórych piosenek za płycie, dlatego wybraliśmy kilka i chcemy, żebyś nam wyjaśniła, co chciałaś przez nie przekazać:


Otro Dia Mas: Creo que el deso mas grande que tengo, es volar. La mente me ayudaria a acercarme a ti". ,, Wierzę, że największym pragnieniem, jakie mam, jest móc latać. Umysł pomoże mi zbliżyć się do ciebie. Ten wers preferuję. Temat mówi o miłości na odległość. Tej sytuacji doświadczyłam po przybyciu do Argentyny i myślę, że wielu facetów to porusza. Chciałam dać im trochę siły...

Para Siempre: Także mówi o miłości. Tutaj też jest trochę o miłości na dystans. Wtedy byłam trochę w depresji z tego powodu. Temat ten ma zaprosić ludzi aby myśleć, marzyć i osiągnąć głową, to czego na prawdę chcą.


Solo Musica: To bardzo zabawna piosenka. To czysta energia i zachęta do tańca, zabawy, robienia dobrych rzeczy...


Una Nueva Estrella: Opowiada o spełnionych marzeniach i mówi:,, nowa gwiazda zaczyna błyszczeć".
Jeżeli wierzysz w swoje marzenia, to się zrealizują.


Universo: Mój ulubiony wers to: Si mi vida fuera un show, lo volveria ver para entenderla czyli,, Jeżeli moje życie prowadziłoby to przedstawienie, wróciłabym, aby zobaczyć je, zrozumieć je." Przez tę piosenkę wyrażam swoje chęci do chodzenia po wszechświecie, krzycząc o tym co lubię, co chcę zrobić, i co chcę osiągnąć.



A mówiąc o singlu... Jak widzisz jego początek i klip?
Z wielkimi emocjami. Nagle spacery, wchodzenie do jakiegoś sklepu i słuchać, jest bardzo heavy.


Ciąg dalszy jutro. Wybaczcie, ale mam bardzo dużo nauki :(

1 komentarz:

  1. świetny post. Fajnie, że ci sie chciało. doceniam

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…