18 lutego 2014

Każdy koniec ma swój początek.



No więc tak. Mój czas na tym blogu dobiegł niestety końca. Jak już sami widzieliście nie byłam aktywna przez spory czas, z powodów osobistych, ależ też zbyt pochłonięcia czasu przez inny blog, tak bywa, nic nie poradzę.
Chciałam jednak wspomnieć, że bardzo lubiłam to zajęcie, w ten oto sposób moje wypowiedzi stały się bardziej przejrzyste dla ludzi. Niestety każdy ma swój koniec, prawda? To właśnie jest mój. 
Zostawiam ten blog w rękach wspaniałych dziewczyn, które dadzą sobie radę.
Uważam, że osiągnęłyśmy jakiś mały sukces i on nadal będzie się rozwija jak dotychczas.

Myślę, że dziewczyny powinny zorganizować nabór, bo przecież muszę też mieć czas dla siebie, a blogi za bardzo zabierają czas.

Ja nadal będę pisać *w innym znaczeniu, bo blog z opowiadaniami*

Zapraszam na; Violetta Nowa Historia

Kontakt do mnie; polskavioletta01@gmail.com

Pozdrawiam i dziękuję.

Alex/Ola.


2 komentarze:

  1. Nie odchodź! Jesteś najlepsza! Kochamy Cię! <3 :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy tęsknić :* // Mamala Mamalcia

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…