31 stycznia 2014

Violettowe Lody!!!!

Wyszukując dla was kolejnych violettowych gadżetów natknęłam się na kilka ciekawych rzeczy m.in.: violettowe lody!!!!! Więcej informacji poniżej! :)

 
W jednym z włoskich miast została otworzona pozornie mała budka, w której sprzedawane są violettowe lody! Mówię poważnie, violettowe lody!!! Sama nie mogłam uwierzyć w to co widzę. Budka z lodami jest zrobiona w stylu serialu, czyli cała fioletowa. Lody są ozdobione jadalnymi różowymi kulkami i posypkami. Chcielibyście spotkać taką budkę z Polsce? Ja bardzo :) Ciekawe jak smakują takie Violettowe lody ;)

PS: Przy okazji znalazłam violettową maszynę do robienia lodów!!! Jednak nie jest dostępna w Polsce :(









2 komentarze:

  1. Super, nie spodziewałam się czegoś takiego // Mamala Mamalcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym spróbowała violettowych lodów! <3

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…