18 stycznia 2014

Universo !!!

Na początku chcę was przeprosić za moją nieobecność ale mam po prostu za dużo spraw na głowie. Szykuję się do testu szóstoklasisty i nauczyciele chcą żebyśmy mieli jak najlepsze wyniki. Uczę się też do 2 olimpiad, mam 3 koncerty w muzycznej więc...

Ale przejdźmy do tematu. Ostatnio na blogu pisaliśmy o niespodziance Lodovici dla nas. Wiemy już co to za niespodzianka. Od 15 stycznia możemy już oglądać teledysk do singla Universo na vevo. Napisane było również że czeka nas jeszcze wiele niespodzianek. Co jak co, ale jestem teraz na 99% pewna że płyta Universo zostanie wydana również w Polsce!!! A wy co na to? Zakupiły byście taką płytę? Ja na pewno :)
Oto link http://www.vevo.com/watch/lodovica-comello/universo/IT88J1300002

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…