26 listopada 2013

Przypomnienie

Akcja- urodziny Jorge!
PRZYPOMNIENIE !!


Jak zapewne wiecie 19 grudnia swoje 22 urodziny obchodzi nie kto inny jak 
Jorge Blanco. Bez wątpienia kochamy zarówno aktora jak i jego serialową
 postać. 
Może Jorge Nas Zauważy ? :) 
CZYTAJ DALEJ,ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O AKCJI!


E-maile z życzeniami wysyłajcie do 12 grudnia. Data i szczegóły zostaną 
określone w 
późniejszym czasie. Nie wątpliwe jest również to,że będziemy przypominać 
co jakiś czas o tejże akcji. 
Co musicie zrobić?
  • Napisać na kartce, wyraźny napis z życzeniami dla aktora i 
zrobić sobie z nim zdjęcie! 
    (Oczywiście nie musicie ujawniać swojego wizerunku).
    • Napis musi być widoczny, dobrze byłoby również odznaczyć 
    jakiś Polski akcent - inicjatywa i pomysł należy do Was!
    • Życzenia muszą być w j. hiszpańskim lub angielskim,
    choć jeśli filmik dotarłby do Jorge , 
    zdecydowanie łatwiej byłoby mu odczytać życzenia w jego języku.

      POKAŻMY JORGE,ŻE GO KOCHAMY I JEST DLA NAS WAŻNY! 
      POKAŻMY,ŻE JEST NASZYM IDOLEM!

      SWOJE ZDJĘCIA WYSYŁAJCIE Na MÓJ ADRES  majusia5957@o2.pl




      6 komentarzy:

      1. Dziwne. plv-lovers mają taką samą akcje i nawet tak samo wszystko napisane, tylko,że oni to w listopadzie na początku dodali, a wy skopiowaliście to od nich :))

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nie , my o tym przypominamy już dawno dodaliśmy post !

          Usuń
      2. Mam pytanie:
        A jaki może być napis .??
        Z jakimi życzeniami , bo ja hiszpańskiego nie za bardzo umiem , a nie chce przez tłumacza bo chce żeby było dobrze. :)

        OdpowiedzUsuń
      3. Wszystko super,fajnie. Szkoda tylko ,ze skopiowalas moj post i moją ciężka prace. ;) nie wmawiaj mi nawet,ze to nie jest z mojego bloga plv-lovers skoro dodalam go bodajze na początku listopada ponadto styl i kolor czcionki są takie same ;) to jest żałosne. Fajnie tak kopiować ? Slowo w slowo ?Nie wydaje mi sie. Nie macie wstydu czy jak? To świadczy o waszym blogu. Napracowalam sie. Napewno tak tego nie zostawię.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nie rozumiesz że nie ściągałam ale to twój problem.

          Usuń

      Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…