13 października 2013

Koncert Violetty w Polsce ?

Polska zasługuje na koncert Martiny, Mercedes, Lodovici, Jorga i całej reszty. Wszyscy aktorzy śpiewają i dają koncerty. Dlaczego w Polsce miałoby go nie być? Chodziły plotki że koncert miał być 15 września w Warszawie, a potem w Łodzi. Ale koncertu nie było i nie będzie w najbliższym czasie .
NIE WIEMY CZY TO PRAWDA ALE WARTO PRÓBOWAĆ !!!!!

Podpisz petycję
Rozsyłaj znajomym
Udostępnij na facebooku/twitterrze lub na swojej stronie (jeśli ją posiadasz).
Zrób poprostu wszystko aby zebrać jak najwięcej podpisów!!!!


http://www.petycjeonline.com/koncert_violetty_w_polsce

Próbujemy Kochani !
 Kiedy będzie duża ilość głosów to inni to zobaczą i zaczną się tym interesować i może coś zdziałają !

15 komentarzy:

  1. musi być koncert Martiny czyli ,,Violetty ,, w Warszawie ja ją kocham nad życie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo i też chcę żeby mieli koncert w Warszawie lub Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ją kocham ale chce żeby miała koncert w Poznaniu,Warszawie lub w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo w Krakowie Lodzi Lub warszawie to nie fair że Europa jest prawie na samym końcu popieram blogerke

    OdpowiedzUsuń
  5. koncert w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  6. KONCERT LODOVICI CAMELLO W WARSZAWIE :) 30 MARCO

    OdpowiedzUsuń
  7. w katowicach.
    oddalam bym zycie by spotkac sie z martina, mercedes, lodovity i cala reszta.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy bedzie prawdziwy koncert violetty w polsce

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała żeby był w rzeszowie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. błagam aby był w Katowicach lub w Krakowie ja nie mogę gdzie indziej bo za daleko mieszkam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i moja przyjaciółka jesteśmy naj naj naj WIĘKSZYMI FANKAMI TINI i bardzo chciałybyśmy żeby koncert odbył się w Szczecinie lub gdzieś ale w województwie zachodniopomorskim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja i moja przyjaciółka jesteśmy naj naj naj WIĘKSZYMI FANKAMI TINI mamy bardzo dużo rzeczy z niej i najbardziej chciałybyśmy żeby koncert odbył się w Szczecinie lub gdzieś ingdziej ale w wojewódctwie zachodniopomorskim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wy wiecie ze ja mam autografy z violetty bo widzialam ja pare razy na zywo ja ja kocham

    OdpowiedzUsuń
  14. proszę koncert musi być w Katowicach musi i prawdopodobnie tak będzie

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…