11 września 2013

Zestaw: Stwórz swój pamiętnik Violetty!

Wszystkie materiały potrzebne do stworzenia krok po kroku dziennika Violetty. 80 kolorowych stron do dekoracji do gustu by pisać swoje tajemnice.

Pudełko zawiera:

Kartki z kartonu i kolorowego papieru, samoprzylepne zakładki, różowe wstążki do zawiązywania stron, farby, nożyczki, naklejki ze zdjęciami bohaterów, serca i gwiazdki do dekoracji papieru, instrukcja krok po kroku.

W rozwinięciu kilka linków:

Koszt wynosi od 20 do 30 euro

6 komentarzy:

  1. Droga Lily. Szanuję Twojego bloga. Kocham wręcz, jest pierwszym blogiem o Violetvie,którego zaczełam czytać. Jednakże cały czas zmieniacie wygląd nie jest to za fajne. przepraszam za moją opinie! :CC nie chcę być niegrzeczna. ale może warto przywrócić stary wygląd? np. ten z początku 2 sezonu? on był świetny. a teraz wszystko sie zlewa. i niektóre adminki są denerwujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary szablon zaginą w akcji, a blog narazie przechodzi mały kryzys (wyglądowy). Pracuje jakby co nad zapasowym szablonem podgląd: http://vilu-ja.blogspot.com/

      Usuń
  2. Hej,bardzo lubię twojego bloga i mam pytanie.Może wiesz kiedy ten zestaw będzie w sprzedaży? Bardzo proszę o odpowiedź.Pozdrowionka. P.S: Bardzo mi zależy na tej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś ekstra violetto to ja twoja wierna fanka Ola Osuch ;)..

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bardzo fajne
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…