9 września 2013

Wyjaśnienia

Hej kochani
Chciałabym wam wyjaśnić czemu tak ostatnio mało sprawdzam sprawy związane z blogiem i dużo zostało na głowie Darii (Tini) za co wielkie jej dzięki że tu jest bo bez niej nie dałabym rady. Więc ostatnio mam bardzo ograniczony czas z kilku powodów, a najważniejsze jest zdrowie co moje jest w kiepskim stanie z powodu mojej choroby. Szkołę zaczynam dopiero w październiku, ale trzeba załatwić jeszcze kilka spraw z nią związanych (mój laptop wraz z upływem czasu odmawia współpracy). Co do aska postaram się częściej zaglądać i odpowiadać, proszę was tylko pamiętajcie że szukanie i ewentualne tłumaczenie informacji też zajmuje dużo czasu. Wiem że pytacie o Maje i Kami oraz którą wybierzemy po okresie próbnym - im więcej nas tym więcej informacji i obiecuje wybierzemy mądrze, a jeśli też chcecie piszcie do nas nawet sugestie my nie gryziemy. Mój email to lily.rusko@gmail.com jeśli macie pytania lub pomysły to piszcie.

7 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;) I proszę Lily, ogarnij trochę dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mogę spytać to ile masz lat Lily?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiek kobiety się nie pyta ;)(Przynajmniej publicznie)

      Usuń
    2. Po prostu zaintrygowało mnie to co napisałaś, ze szkołę zaczynasz dopiero w październiku. Ja takze zaczynam swoja szkołę w październiku :) Pomyślałam, ze moze jesteśmy w tym samym wieku. :) Powiedz chociaż czy masz poniżej czy powyżej 18 :)

      Usuń
    3. Mam skończone 18 lat (+) :)

      Usuń
    4. Miło mi z tego powodu, ponieważ ja też mam skończone 18 lat :)

      Usuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…