20 września 2013

Post organizacyjny| Nowy członek ekipy Mechi


Witam wszystkich. Jestem Mechi i jestem założycielką bloga " violettaxx3.blogspot.com . Tak się składa,że nie od dziś mam przyjemność bycia tutaj. Mianowicie pomagałam przy tym blogu pod nickiem" Tinita" jednakże postanowiłam odejść i NIKT nie wiedział,że ja to Mechi.

Więc Daria napisała do mnie nie wiedząc o niczym,czy bym nie poprowadziła tego bloga. Oczywiście wyjaśniłam jej to wszystko i wgl.

Jak wiecie mój blog jest dla mnie najważniejszy,ale o tym także nie zapomnę. I wybaczcie mi,że po ok ponad tyogdniu dodaje post,ale cóż. Postaram sie dodawać tu mase tłumaczeń,ponieważ się tym zajmuje no i cóż mogę więcej dodac, mam nadzieje,że mnie polubicie no! :)


1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…